Jeg ville hav egodt af:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

smokin

Eva skriver:

behøver man jo ikke for det...

Nej nej - det gør man jo heldigvis ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Lone Jakobsen

en lang gåtur med alle 4 unger(og hunden) , og en lille kage fra bageren.....så det har vi lige gjort det gir så dejlige røde kinder

Anmeld

14. marts 2010

..

Eva skriver:

Den side af sagen fiksede jeg i går..

Det gjorde jeg også...

Anmeld

14. marts 2010

Honningblomst

Macrolf skriver:

Det gjorde jeg også...

Så må du da bare igang igen.. jeg tror jeg må udnytte dagen til det her fag-tis..

Anmeld

14. marts 2010

MariaJ

At få betalt regninger, set på alt babyudstyret (er håbløst bagud med indkøbene fordi jeg totalt mangler et shoppegen) og få udfyldt papirer om barsel der skal afleveres i morgen.

Men... i virkeligheden har jeg været ude og lege med hunden i dejligt solskin, og bager nu pandekager, og et eller andet sted har jeg også godt af det

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Eva skriver:

Den side af sagen fiksede jeg i går..

Så skal du da ikke belemres med alle mulige jeg-burde-pligter, men derimod bare gå rundt med et saligt smil på munden resten af dagen:-)

Anmeld

14. marts 2010

TbCp

Jeg har brugt det meste af søndagen på at sove en hovedpine væk så lige nu ville jeg have rigtig godt af at gå en lang tur i den friske luft!

Anmeld

14. marts 2010

Becks

Jeg burde have godt af, at søge nyt job... Men istedet bruger jeg min søndag på, at prøve og blive så rask som muligt til jobbet i morgen

Anmeld

14. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

En morfar

Anmeld

14. marts 2010

Kløver

Macrolf skriver:

En tur i høet med min mand

haha vil da godt skrive mig med på den, kommer ihvertfald ingen små babyer hvis vi sidder i hver sin sofa hele dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.