snik snak herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Klitgaard

Det er godt nok længe siden jeg har været aktiv her på siden tiden flyver bare afsted .

Oskar min lille mindste mand som bliver 3 i næste måned har nu været ble fri i en måneds tid sover dog med ble på er så stolt over min lille dreng . Oskar begynder i børnehave den 6 april er ved at tude over det tænk min lille dreng er blevet så stor vi har verdens bedste dagplejemor og oskar er så glad for hende synes det er hårdt det snart er slut hos hende .

Emilie elsker stadig at gå i 0 klasse og hun er så småt ved at få lært at læse Emilie synes alt de skal i skolen er spændende vi har lige været til forældre samtale og de havde kun positivt at sige

Ida går jo i 4 klasse og er glad for det hun er selvskabs papegøje og skal helst have der sker noget hver dag der er meget tit venner på besøg men det er nu dejligt . synes så småt hun er ved at blive teenage agtig "slap dog af mor " bliver sagt rimelig tit der bliver også lavet øjen og smækket lidt med dørerne . så det skal nok blive festligt .

Jeg har det stadig meget mærkelig med at jeg ikke skal have flere børn aldrig skal have en lille baby og pusle om . kunne faktisk også godt tænke mig at føde igen.

Om 13 dage skal kennet og mig til et brag af en 80 er /disko fest jeg har købt en total disko sølv palliet kjole så skal jeg have creppet mit hår og have fat i et par pink sko . det skal nok blive sjovt .

Håber i alle har det godt

Mange hilsner Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

JustAnotherName

hej.

Dejligt at høre om, hvordan det står til hos Jer.
Det lyder til at børnene hver især trives rigtig godt med dét som rører sig i deres liv lige nu.
Puha, du får nok at se til, når både Ida og Emilie er teenagere.
Og så er den sidste mindste lillemand ved at være en stor dreng, som skal starte i børnehave. Jeg kan godt forstå dine blandede følelser omkring det. Sikke i øvrigt imponerende flot, at han er ble-fri i dagstimerne nu. Det er flot for en dreng, som endnu ikke er fyldt 3 år. Jeg håber han bliver glad for børnehave.

Min "lillebitte baby" bliver også snart 10 måneder, og min barsel tikker på det allersidste. Den 6 april skal hun starte i vuggestue, og jeg kan slet ikke forstå, at hun allerede skal ud og passes af andre nu. MIN lille baby! Jeg kunne sagtens gå hjemme et halvt år mere, hvis det kunne lade sig gøre - ja sikkert meget længere. Jeg trives med barsels-livet og med al den tid det giver mig til mine børn. Men alting har jo en ende.

Den 26 marts får jeg svar på, om jeg er kommer ind på SOSU-hjælper uddannelsen. Ellers må jeg igang med at søge nyt arbejde. Så det bliver spændende snart at få afklaring på dét også.

Jeg håber I får et brag af en 80'er fest. Det lyder ihvertfald festligt

Kærlig hilsen Katrine.

Anmeld

16. marts 2010

Klitgaard

Hej katrine

tak er også selv meget stolt af min søn.

held og lykke med uddannelsen

Anmeld

16. marts 2010

anna-jonas

Bliver helt trist over dit indlæg, Rikke..............for det minder mig om, hvor hurtigt tiden går, og at vores små børn vokser, og bliver store uafhængige børn.

Jeg skal jo heller ikke have flere børn, og jeg har det nøjagtig som dig.................er faktisk lidt sørgeligt, ikke?? Sjovt som man glemmer alt det hårde arbejde, det også er, at få et nyt lille familiemedlem.

Dejligt at få en lille update fra dig...........

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.