hej.
Dejligt at høre om, hvordan det står til hos Jer.
Det lyder til at børnene hver især trives rigtig godt med dét som rører sig i deres liv lige nu.
Puha, du får nok at se til, når både Ida og Emilie er teenagere.
Og så er den sidste mindste lillemand ved at være en stor dreng, som skal starte i børnehave. Jeg kan godt forstå dine blandede følelser omkring det. Sikke i øvrigt imponerende flot, at han er ble-fri i dagstimerne nu. Det er flot for en dreng, som endnu ikke er fyldt 3 år. Jeg håber han bliver glad for børnehave.
Min "lillebitte baby" bliver også snart 10 måneder, og min barsel tikker på det allersidste. Den 6 april skal hun starte i vuggestue, og jeg kan slet ikke forstå, at hun allerede skal ud og passes af andre nu. MIN lille baby! Jeg kunne sagtens gå hjemme et halvt år mere, hvis det kunne lade sig gøre - ja sikkert meget længere. Jeg trives med barsels-livet og med al den tid det giver mig til mine børn. Men alting har jo en ende.
Den 26 marts får jeg svar på, om jeg er kommer ind på SOSU-hjælper uddannelsen. Ellers må jeg igang med at søge nyt arbejde. Så det bliver spændende snart at få afklaring på dét også.
Jeg håber I får et brag af en 80'er fest. Det lyder ihvertfald festligt 
Kærlig hilsen Katrine.
Anmeld