Bagemaskine - Nogen der ved noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Tynen

Jeg overvejer lidt at investere i en bagemaskine - Det kunne da være lidt fedt at have et par ekstra hænder til at ælte mens man selv passer 2 turbo-sovende børn.

Men er der meget forskel på de forskellige?

Indrømmet - Jeg har kig på den fra Lidl til 299,-
Jeg gider ikke bruge vildt mange penge på det, da muligheden for at det bliver lige så lille en succes som min smoothie/juice-agtigemaskine er ret så stor.

Er det helt gok-gok at købe den for at teste succesværdien?
Eller kan man risikere at ødelægge hele glansbilledet af det at have service på ælteriet ved at påkøbe sig en billig (Og måske dårlig?) model?

Dernæst - Kan man bruge alm. "brød-blandinger" til det, eller skal det være sådan nogen specielle nogen hvor man tilsætter tørgær og andet gejl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

LRJ

Tynen skriver:

Jeg overvejer lidt at investere i en bagemaskine - Det kunne da være lidt fedt at have et par ekstra hænder til at ælte mens man selv passer 2 turbo-sovende børn.

Men er der meget forskel på de forskellige?

Indrømmet - Jeg har kig på den fra Lidl til 299,-
Jeg gider ikke bruge vildt mange penge på det, da muligheden for at det bliver lige så lille en succes som min smoothie/juice-agtigemaskine er ret så stor.

Er det helt gok-gok at købe den for at teste succesværdien?
Eller kan man risikere at ødelægge hele glansbilledet af det at have service på ælteriet ved at påkøbe sig en billig (Og måske dårlig?) model?

Dernæst - Kan man bruge alm. "brød-blandinger" til det, eller skal det være sådan nogen specielle nogen hvor man tilsætter tørgær og andet gejl?

Hej

vil ikk sige der er den helt store forskel på dem, jeg har haft den dyre til de 2000 og li nu har jeg en jeg gav 499 for og jeg er faktisk gladere for denne jeg har nu end for den dyre

Har os haft kigget på den, og i mine øjne ser den fin nok ud

Så mit råd vil være at du kan jo prøve at købe den, og prøve den og hvis du ikk kan li den jamen så er det "kun" 300 kr du har lagt i den og ikk et par tusinde

Du kan sagtens tilsætte de der alm poser du kan købe alle steder, og de er nemlig os så smarte at de har skrevet på siden hvordan man gør når man bruger bagemaskine + plus du får en opskrift bog med i pakken når du køber den

Anmeld

14. marts 2010

tascia

vi har en fra bagemaskinen.dk (kan også købes i bilka og føtex) for 500-600 kr.

vi er rigtig glad for den, men bruger den kun til rugbrød. vi køber finax økologisk mørkt rugbrød, og sådan en pakke bliver der 2 brød af. plejer at købe på bud for der koster de 15 kr. så et økologisk rugbrød til 7,5 er da ganske godt

synes det er super rart at man bare lige skal putte tingene i maskinen og når den så bipper 2-3 timer efter er der friskbagt brød. vi er ret dårlige ti at få tjekket brødbeholdningen, og så er det ret så praktisk at man bare kan bage hen over natten.

hvis der skulle være et minus, er det at der kommer huller i brødet pga. dejkrogene, men det er en lille ting

du må ud og have dig en

//Tascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.