At søge RKV til uddannelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg søger RKV - dispensation til pædagogudd. Så kan jeg måske slippe for et heeeelt år på en ungdomsudd.

Så vil ik ikke være søde at krydse fingre for, at jeg er en af de heldige som bliver optaget. TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Honningblomst

Jeg krydser...hvad er det du mangler af udd. og hvorfor tror du at de vil dispensere..?

Anmeld

14. marts 2010

Eva skriver:

Jeg krydser...hvad er det du mangler af udd. og hvorfor tror du at de vil dispensere..?

Mangler den gymnasielle del, eller en hf pakke.

Man kan blive optaget via en realkompetencevurdering.

Har en del andre uddannelser og arb. bag mig, og har en veninde som blev optaget på den måde sidste år, så det burde kunne lade sig gøre. Men det kommer selvf. også meget an på, hvor mange der søger ind på samme måde.

Anmeld

14. marts 2010

Honningblomst

Alexis skriver:

Mangler den gymnasielle del, eller en hf pakke.

Man kan blive optaget via en realkompetencevurdering.

Har en del andre uddannelser og arb. bag mig, og har en veninde som blev optaget på den måde sidste år, så det burde kunne lade sig gøre. Men det kommer selvf. også meget an på, hvor mange der søger ind på samme måde.

Ok... bare du kan det skriftlige, for der er meget og det er dælme ikke lige til...så skal du tage et år med hf-fag, så vil det virkelig komme dig til gode, det er jeg sikker på... men held og lykke..

Anmeld

14. marts 2010

Eva skriver:

Ok... bare du kan det skriftlige, for der er meget og det er dælme ikke lige til...så skal du tage et år med hf-fag, så vil det virkelig komme dig til gode, det er jeg sikker på... men held og lykke..

Ork jeg har masser af skriftlig kunne bag mig Både Hg, HF og STX fag.... Så det bekymrer mig ikke så meget. Ellers får jeg jo også tid til at lære det jeg måske mangler undervejs.

Og tak for lykken

Anmeld

14. marts 2010

Honningblomst

Alexis skriver:

Ork jeg har masser af skriftlig kunne bag mig Både Hg, HF og STX fag.... Så det bekymrer mig ikke så meget. Ellers får jeg jo også tid til at lære det jeg måske mangler undervejs.

Og tak for lykken

Men Hf er da adgangsgivende, så den kan du da komme direkte ind på...

Anmeld

14. marts 2010

Eva skriver:

Men Hf er da adgangsgivende, så den kan du da komme direkte ind på...

Ja, men jeg har ikke en fuld HF. Derfor Desuden, hvis jeg kan blive vurderet som kompetent nok på baggrund af alle de andre ting jeg har lavet, så er det jo dejligt ikke at skulle tæske sig selv igennem en masse fag på HF/STX som jeg alligevel ikke skal bruge til særlig meget.

Anmeld

14. marts 2010

trine1989

Alexis skriver:

Ja, men jeg har ikke en fuld HF. Derfor Desuden, hvis jeg kan blive vurderet som kompetent nok på baggrund af alle de andre ting jeg har lavet, så er det jo dejligt ikke at skulle tæske sig selv igennem en masse fag på HF/STX som jeg alligevel ikke skal bruge til særlig meget.

så vidt jeg ved så er 4 fag på hf niveau nok til at komme ind...

det er dansk A, Engelsk B, Samfundsfag C og et valgfag på C niveau.

jeg mangler dem nemlig selv men kan komme ind i jelling da de har lavet nye adgangsregler. så alle faktisk kan komme til en prøve og så laver de en helhedsvurdering af en også på bagrund af erfaring.

men håber da at du kan komme ind på det du har  

knus Trine

Anmeld

14. marts 2010

trine1989 skriver:

så vidt jeg ved så er 4 fag på hf niveau nok til at komme ind...

det er dansk A, Engelsk B, Samfundsfag C og et valgfag på C niveau.

jeg mangler dem nemlig selv men kan komme ind i jelling da de har lavet nye adgangsregler. så alle faktisk kan komme til en prøve og så laver de en helhedsvurdering af en også på bagrund af erfaring.

men håber da at du kan komme ind på det du har  

knus Trine

Lige præcis Jeg håber at komme ind

Anmeld

14. marts 2010

Så har jeg søgt... Så er det bare at vente til sommer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.