Han har en kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg ser en fyr som jeg er ret glad for. Vi hygger os sammen og er enige om at det er det vi gør. Han har sagt at han har gang i noget uafsluttet med en eks også men det kan jeg leve med. Forleden fik jeg så at vide fra hans ven at han har en kæreste og de har været sammen i 8 år og er det stadig? Jeg har ikke nævnt det til ham og ved ik om jeg overhovedet skal gøre det for vi er jo ikke kærester og han skylder mig da ikke noget i den forstand. Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Honningblomst

Gør hvad du har lyst til...men forelsk dig ikke...han nyder bare lidt hygge og uforpligtende og det eneste du kan gå ud fra er at han sikkert forsvinder så hurtigt som han kom.

Jeg ville ikke konfrontere ham, da det jo intet har med dig og ham at gøre og det er hans ansvar.

Men tag det for det det er...intet andet end fysisk behov, temmelig sikkert..

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

Jeg ville konfrontere ham, og høre ham, hvor han står. Det lader jo til at du er glad for ham, så inden det går for vidt og du bliver såret, synes jeg, du skal få rene linier.

K.h. Linda

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Så enkelt synes jeg ikke det er...for mig at se så er han ikke ærlig og spiller ikke med åbne kort. Hvorfor dog skjule at han er i et forhold?? Det er helt fair, at man ønsker noget uforpligtende, men ærlighed frem for alt...så ved begge parter hvor de står

Anmeld

14. marts 2010

Mie A

Jeg ved ikke hvad du skal gøre...

Men jeg forstår slet ikke at du har lyst til at være sammen med en mand, der lyver over for dig...

Anmeld

14. marts 2010

Fines mor

Hvis i har sex sammen, så ville jeg bestemet tage en alvorlig snak med ham. Men det kommer nok til at gøre ondt!!!!

Anmeld

14. marts 2010

Lone Jakobsen

jeg forstår ikke helt forskellen på om han har noget uafsluttet med en ex, eller om han er i et fast forhold. uanset hvad så er du sammen med en mand der har en anden.

jeg ku aldrig selv leve på den måde, men jeg synes ikke han skylder dig nogen forklaring. jeg tror bare du skal finde ud af om det vitterligt er hvad du ønsker..... at dele din mand men en anden?

Anmeld

14. marts 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Så enkelt synes jeg ikke det er...for mig at se så er han ikke ærlig og spiller ikke med åbne kort. Hvorfor dog skjule at han er i et forhold?? Det er helt fair, at man ønsker noget uforpligtende, men ærlighed frem for alt...så ved begge parter hvor de står

Helt enig

Anmeld

14. marts 2010

CS

dorthemus skriver:

så enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.