Hvor tidligt kan man få ligamentsmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.042 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja overskriften siger vist det hele. Har mens. lign. smerter allerede (æl ca d. 7) og har prøvet det før, men synes de er slemme denne gang... Måske - hvilket det nok bare er, driller min krop mig bare igen, men blev nysgerrig på, hvornår i fik smerter ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

smokin

omkring uge 10 for mit vedkommende... og først rigtig slemme efter uge 15.

Anmeld

14. marts 2010

Tror også det ville være alt for tidligt nu... desværre

Anmeld

14. marts 2010

smokin

Alexis skriver:

Tror også det ville være alt for tidligt nu... desværre

det tror jeg desværre også..

Anmeld

14. marts 2010

Har nu hørt om få som har haft smerter meget tidligt. Men tror nu ik det er tilfælde. Jeg tror efterhånden ik på det. Så bliver jeg ikke alt for skuffet.

Men tak for dit svar

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Alexis skriver:

Har nu hørt om få som har haft smerter meget tidligt. Men tror nu ik det er tilfælde. Jeg tror efterhånden ik på det. Så bliver jeg ikke alt for skuffet.

Men tak for dit svar

Jeg havde dem rigtig tidligt, før uge 7 tror jeg, synes næsten at det var nogle af de første graviditetssymptomer jeg oplevede. Din livmoder begynder jo at vokse med det samme, så der er jo ikke noget underligt i at ligamentsmerterne også kommer tilsvarende tidligt. Kan huske at jeg talte med min læge om det og det skulle altså være helt normalt at de kan opleves meget tidligt...

Anmeld

14. marts 2010

blomst84

Jeg kunne mærke det et par dage efter befrugtningen  og vidste med det samme at jeg var gravid... så tror det er meget individuelt... men mistede det desværre.

for at det lykkedes for jer.

Anmeld

14. marts 2010

Risen

Fik de smerter da jeg normalt skulle have haft min mens, så troede det var mens smerter og den snart ville komme og havde derfor ingen idé om at jeg var gravid..  Så hvad er det 4uger henne ca?  

Anmeld

14. marts 2010

Muffinmus

inden jeg overhovedet havde testet positivt:-)

Anmeld

14. marts 2010

Jeg er vist kun 3 uger henne hvis der er noget. Det kan jo godt lade sig gøre at have symptomer nu. Da jeg havde en biokemisk i Nov. kunne jeg også mærke lidt forskelligt, men sådan har det også været under andre cyklusser... Dumme krop, kan den dog ik bare opføre sig så jeg kan analysere den med sikkerhed

Men jeg stikker lige en finger i jorden...selv om jeg håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.