Hvor blev billede-runde-indlæget af ?? her er en ny igen !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

JustAnotherName

Nu kan jeg ikke finde det sidste nye indlæg, hvor der vises billeder af ungerne.

Så tillader jeg mig lige at oprette endnu en, da jeg ikke kunne være med sidst. Jeg har ikke haft kamera siden 1 marts, da mit eget er total-skadet. Så jeg venter på grønt lys fra forsikringen til at kunne få et nyt.

I mellemtiden har jeg LÅNT ET fra fotohandlen ....Jøsses det er dårligt (den mindste bevægelse, så slører billederne) - men dog bedre end slet intet kamera!

Så her kommer lige et par nye billeder af mine piger, fra igår og fra idag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Nu kan jeg ikke finde det sidste nye indlæg, hvor der vises billeder af ungerne.

Så tillader jeg mig lige at oprette endnu en, da jeg ikke kunne være med sidst. Jeg har ikke haft kamera siden 1 marts, da mit eget er total-skadet. Så jeg venter på grønt lys fra forsikringen til at kunne få et nyt.

I mellemtiden har jeg LÅNT ET fra fotohandlen ....Jøsses det er dårligt (den mindste bevægelse, så slører billederne) - men dog bedre end slet intet kamera!

Jeg syndes det er utolig flotte billeder du har fået taget selvom det slørre lidt, dine piger stråler lige meget hvad

Anmeld

13. marts 2010

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

Jeg syndes det er utolig flotte billeder du har fået taget selvom det slørre lidt, dine piger stråler lige meget hvad

Tak 

Anmeld

14. marts 2010

Ranarupta

JustAnotherName skriver:

Ihh, de er simpelthen så kære!!

Anmeld

14. marts 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Årh. Det første billede dér af Bianca..... jeg smelter.... hun er jo gudesmuk!!!!

Jeg må lige se senere hvad jeg har på kameraet

Anmeld

14. marts 2010

JustAnotherName

Lige et af dem hver fra idag...

Anmeld

14. marts 2010

TbCp

Så er der lidt herfra idag.

Liva fandt sit little people frem og legede med det i, ihvertfald, 2 timer!!! Det har ellers ikke interesseret hende, men idag var det altså et kæmpe hit!

Anmeld

14. marts 2010

TbCp

OG... også lige en lille video

Min lillebror overnattede fra igår til idag og Liva synes det var SÅ hyggeligt med luftmadras, pude og dyne

http://www.youtube.com/watch?v=WQKp86mj0y0

Anmeld

14. marts 2010

JustAnotherName

Så er der lidt herfra idag.

Liva fandt sit little people frem og legede med det i, ihvertfald, 2 timer!!! Det har ellers ikke interesseret hende, men idag var det altså et kæmpe hit!

Skønne billeder.
Det er tydeligt at se, at hun er optaget af sin leg og hygger sig godt 

Bianca har også den der gule bus fra Little People.
Hun er så begyndt at sætte sig ovenpå den og tøffe rundt ala hvis det var en legetøjs-scooter. Skøre tøs. Så kommer hun kørende på noget, som man dårligt kan se under hendes rumpe, og knæene tæt oppe under hagen 

Anmeld

14. marts 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Skønne billeder.
Det er tydeligt at se, at hun er optaget af sin leg og hygger sig godt 

Bianca har også den der gule bus fra Little People.
Hun er så begyndt at sætte sig ovenpå den og tøffe rundt ala hvis det var en legetøjs-scooter. Skøre tøs. Så kommer hun kørende på noget, som man dårligt kan se under hendes rumpe, og knæene tæt oppe under hagen 

Hehe, ja sådan bruger en af mine dagplejeunger den også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.