åhh nej.. (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

skoust

ja, jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte...

da jeg slyttede til hjørring i november månede fordi jeg gik fra min kæreste .

så ville jeg jo gerne til at gå i byen , så da jeg begyndte at gå i byen var der en aften hvor jeg var i byen sammen med min veninde michelle og josefine..

så var vi gået ned på et værtshus og sad og drak lidt der og der var så åbenbart en der havde fået et godt øje til mig og så begyndte han at bestille drinks til mig og jeg blev jo meget fuld.

så gik vi hjem og en uge efter var jeg i byen sammen emd min kammerat christian og hans kammerat kom også og han inviterede nogen piger så da de kom kunne jeg huske jeg havde set den ene pige før et sted så fandt vi ud af ham der havde haft et godt øje til mig ugen før var hendes kammerat og hun havde været med ham i byen den aften..

nå, men så begyndte jeg at gå meget sammen med hende pigen som så hedder anja og jeg kom ind ki hendes vennekreds de tog godt imod mig alle sammen og ja det har været godt ind til nu så for 4 uger siden var jeg oppe ved anja og så kom en af hendes veninder majbritt

så har jeg været med majbritt ude og køre med aviser for at hjælpe hende om natten på hendes arbejde..

og så er der åbenbart opstået noget jalouxi så anja hun har været hjemme ved majbritt idag og så fik jeg en sms fra anja om at jeg aldrig skulle kontakte hende igen fordi majbritt havde siddet og og sagt alt muligt til anja om at jeg skulle have siddet og bagtalt hende mens jeg havde været sammen med majbritt ..

det har jeg aldrig nogensinde gjort.. synes simpelthen det er så træls.. så nu er anja jo sur på mig og hun har fået christian min kammerat til og blive sur på mig også fordi anja kommer sammen med christians bedste kammerat og ham der havde et godt øje til mig den aften en der hedder jan ham havde jeg også været venner med siden jeg kom ind i vennekredsen men nu er der ikke ngoen der vil snakke med mig jeg er simpelthen så ked af det...

ved ikke hvad jeg kan gøre.. for jeg ved der ikke er nogen der vil tro på mig når jeg stadig er "ny" i vennekredsen så er det jo nemmere og stole på dem man kender..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Honningblomst

Jeg ville melde ud til de to piger og helst ansigt til ansigt at det her simpelthen er på et plan som det ikke bør være og at du meget gerne vil tale med dem, for der må da helt sikkert være tale om en misforståelse og det løses ikke pr. sms....og viser det sig så de stadig kører rundt i detpå et, efter min mening, umodent plan, så tror jeg bare du skal være glad for at være sluppet ud af det, for der vil helt sikkert komme mere af den slags i fremtiden så.

Men gå til dem...ansigt til ansigt..

Knus Eva..

Anmeld

13. marts 2010

skoust

men problemet er at de ikke vil snakke med dem og det kan jeg jo ikke så godt så men jeg har skrevet en lang besked til dem begge to om at det her må være en misforståelse.. og anja skrev bare at jeg var en ko og jeg kunne bare rende hende og den anden svarede ikke.. det er jeg synes er mest træls det er at de har taget så mange venner fra mig..

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

skoust skriver:

men problemet er at de ikke vil snakke med dem og det kan jeg jo ikke så godt så men jeg har skrevet en lang besked til dem begge to om at det her må være en misforståelse.. og anja skrev bare at jeg var en ko og jeg kunne bare rende hende og den anden svarede ikke.. det er jeg synes er mest træls det er at de har taget så mange venner fra mig..

Jeg ville simpelthen ikke bruge tid på mennesker der på den måde ikke vil eller magter at gå ind i relationer til andre....øv, hvor er de bare ikke særlig modne i deres adfærd.

Skriv evt til dem at du synes det er trist at de på dne måde har behov for bare at dømme frem for at finde afklaring men at det da er godt de viste disse sider sp du ved hvad du har at gå ud fra.

Og lad dem så bare være, de er da ikek det værd.

Knus.

Anmeld

13. marts 2010

skoust

det har du ret i men det er simpelthen sørgeligt for har jo brugt meget tid sammen med dem og holder af dem alle sammen.. men ja.. det er jo nok det bedste bare at lade dem være desværre men det er nok are sådan de er..

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

skoust skriver:

det har du ret i men det er simpelthen sørgeligt for har jo brugt meget tid sammen med dem og holder af dem alle sammen.. men ja.. det er jo nok det bedste bare at lade dem være desværre men det er nok are sådan de er..

Det kan jeg sagtens forstå...øv, men de er jo slet ikke det de så gav udtryk for...eller de magter det da tydeligvis ikke...

Anmeld

13. marts 2010

skoust

det er virkleig trist..  men må jo bare være stærk og glemme dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.