lykken ved tvillinger er.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

MORJESPERSEN

ja det er bare lykken at have to piger der slås dagen lang

http://www.youtube.com/watch?v=o8QSeQMuJsw

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Ranarupta

Nårh, hvor er de søde!! Og hvor er de sjove - selvom de er skændes om legetøjet.

Synes altså også, at det er lidt skægt, da den ene får stukket fingeren for langt ned i halsen...

Men det bedste er altså jeres hund, der bare sidder og kigger - og da det bliver lidt for meget, går den. (Er det en chihuahua?) 

Anmeld

13. marts 2010

Ranarupta

Glemte da også lige at skrive det vigtigste:

De er jo simpelthen så smukke! 

Anmeld

13. marts 2010

Lone Jakobsen

he he....nej hvor er de da skønne det må altså være noget helt specielt med 2 på nøjagtig samme alder.... selv om det kan være hårdt til tider.

Anmeld

13. marts 2010

lillemunk

Smiler hvor er det søde.... Glæder mig allerede..... pyha pigekamp

Anmeld

14. marts 2010

Vial

.....og så gik hunden til sidst haha. Hvor er det bare et sjovt klip (selvom jeg godt kan mærke en lille sitren i mundvigen over, at jeg kommer til at sidde med det samme. To små der hyler op oven på lang dag..).

En ting som jeg har talt med min mor om er, at hun ville ønske, at vi (min tvillingesøster og jeg) selv havde fået lov at løse mange af vores konflikter. Både som små og lidt ældre børn. Det var dog så forstyrrende at mine forældre tit greb ind og stoppede det ved at skille os ad.

Tror at det er sundt for tvillingeforholdet at børnene selv løser konflikterne. Jeg vil dog kalde det force major, når det udspiller sig i ulvetime med meget trætte børn - og selvfølgelig en alvorlig guiding i konfliktløsning, hvis der bliver revet i hår og bidt..  

Anmeld

17. marts 2010

nannanadja

hvor er de søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.