Mærkelig, ja det siges der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa alle i skønherlige damer!

Ja, jeg har så lige fået afvide af ham som ellers skal støtte mig gennem tykt og tyndt at jeg er mærkelig, hmmmmmm.....

Sad og tænke på leasy reklamen, hvor der bliver sunget: Jeg fatter ik en meter, hvorfor ringer de ik bar til Peter! (Er så træt af den reklame)

Også finder jeg på en ny version: Det fatter jeg ik en skii aaaa, hvorfor ringer de ik bare til Piaaaa.....

Hvorfor mener han det er mærkeligt??

(Undskyld det skal gå ud over jer at jeg keder mig, og faktisk er i vild godt humør og en meget utålmodig højgravid kvinde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Ja, jeg har så lige fået afvide af ham som ellers skal støtte mig gennem tykt og tyndt at jeg er mærkelig, hmmmmmm.....

Sad og tænke på leasy reklamen, hvor der bliver sunget: Jeg fatter ik en meter, hvorfor ringer de ik bar til Peter! (Er så træt af den reklame)

Også finder jeg på en ny version: Det fatter jeg ik en skii aaaa, hvorfor ringer de ik bare til Piaaaa.....

(Undskyld det skal gå ud over jer at jeg keder mig, og faktisk er i vild godt humør og en meget utålmodig højgravid kvinde)

Fordi Pia ikke fatter en meter mere end Peter... men måske vi skulle sende Pia afsted med Peter, så gør hun da noget fornuftigt...

Knus Eva..som læser om kommunikation..

Anmeld

13. marts 2010

Ranarupta

Haha, det synes jeg er sååå godt!!

Jeg HADER de lorte-reklamer, så nu vil jeg da skråle din tekst ind over, når den kommer!

Din udgave er nemlig meget bedre!! 

Anmeld

13. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg ville nu ikke tage det som kritik, men som et kompliment

Anmeld

13. marts 2010

LouiseLarsen skriver:

ARRggHhh..   Kunne man bare sende en cyper-flad... Nu har jeg den forbandet sang på hjernen IGEN IGEN IGEN..... AAaarrggHH.... For Satan, hvor jeg hader den!!!  

Kom med en anden sang, promte!!!!!

Stine 32+3

Anmeld

13. marts 2010

LouiseNielsen

Jeanne skriver:

Jeg ville nu ikke tage det som kritik, men som et kompliment

Jahaa, det vælger jeg også bare at gøre.... Hehe

Men tror nu heller ikke han mener det så hårdt, og måske jeg godt kan forstå ham, selvom jeg ikke er meget for at indrømme det.....

Anmeld

13. marts 2010

Mette+Mathias

Og min søn på 5 synger "Hvorfor fatter de ikke en meter...."

Synes da ellers du har god humor

Anmeld

13. marts 2010

Tina2

LouiseLarsen skriver:

Ville nu heller ikke tage det så tungt:-) Min datter på 6 år synger "jeg fatter ikke en meter, hvorfor skyder vi ik' bar' ham Peter"

Og det er fordi jeg en dag så en gruppe der var oprettet på FB med den titel og det hørte hun jeg sagde til Thomas, ha ha! IKKE at jeg har meldt mig ind i den, hader alle de overlatterlige grupper på FB

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

Leasy reklamen, jeg er nærmest ved at få hjertestop når den kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.