Hvad gør de ved barnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Mira0911

som sagt er vores datter syg.. Hun kaster op hele tiden når hun er vågen.. Hun får MME og det ryger lige så hurtigt op igen...

Hun er ikke kommet af med noget urin idag.. Kun aff.

Vi ringede til vagtlægen og hørte ad.. Han sagde "Hvis hun ikke er kommet af med noget urin i løbet af aften, skal hun indlægges"

Gisp - tænkte jeg... Jeg håber så meget på at hun aflevere en gennem væddet blev til mig snart...

Hvad gør de når hun er indlagt og ikke er kommet af med urin??

Håber nogen kan svare lidt om det.. Lige til det her, synes jeg ikke google var min ven.,..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

charlottekri

MoarJ skriver:

som sagt er vores datter syg.. Hun kaster op hele tiden når hun er vågen.. Hun får MME og det ryger lige så hurtigt op igen...

Vi ringede til vagtlægen og hørte ad.. Han sagde "Hvis hun ikke er kommet af med noget urin i løbet af aften, skal hun indlægges"

Gisp - tænkte jeg... Jeg håber så meget på at hun aflevere en gennem væddet blev til mig snart...

Håber nogen kan svare lidt om det.. Lige til det her, synes jeg ikke google var min ven.,..

nu ved jeg ikke noget konkret, men kunne forestille mig at de giver hende noget væske intravenøst, da hun jo er en smule dehydreret...

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

De giver hende forhåbentlig noget væske...ved ikke lige hvor de ligger et drop eller hvordan de gør det...men det er jo ikke helt ufarligt når de små er i væskeunderskud...

Anmeld

13. marts 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Det er jeg ked af at høre! Håber hun får det bedre...
Når de små ikke tisser er de dehydrerede... Så de vil give hende væske på den ene eller anden måde...
God bedring!

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

MoarJ skriver:

Hej søde..

Ååårh det stakkels pus, er rigtig ked af at høre at hun ikke er blevet bedre..

Men ingen urin er jo højest sandsynligt fordi hun ingen væske har fået.... Så når hun kommer ind på sygehuset får hun nok lagt et drop, og får en omgang væske den vej... Når du ikke kan få noget i hende hjemme på normal vis, så kan de nok heller ikke.... Åååårh det stakkels pus..

Tænker på jer...

Knus

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

Tak skal I have allesammen...

Jeg er slet ikke inde alt det hvad de gør også videre...

Hvis hun skal på børneafd. Skal vi nok til Viborg... ? Mener ikke vi har det her i Silkeborg...

Ej har end frygtelig masse spørgsmål.....

Hvor længe er de indlagt sådan ca.?

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

MoarJ skriver:

Tak skal I have allesammen...

Jeg er slet ikke inde alt det hvad de gør også videre...

Hvis hun skal på børneafd. Skal vi nok til Viborg... ? Mener ikke vi har det her i Silkeborg...

Ej har end frygtelig masse spørgsmål.....

Hvor længe er de indlagt sådan ca.?

Mener også det er Viborg... Jeg er jo fra Brædstrup oprindeligt, og min venindes datter derfra måtte helt til Viborg...

Hmm hvis de "bare" gir hende væske vil jeg tro på et lille døgns tid...

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

Renée88 skriver:

Mener også det er Viborg... Jeg er jo fra Brædstrup oprindeligt, og min venindes datter derfra måtte helt til Viborg...

Hmm hvis de "bare" gir hende væske vil jeg tro på et lille døgns tid...

Nu har hun lige fået saftevand på ske.. Det er indtil videre blevet i hende...

Så håber det er sådan resten af aften, og hun lige aflevere en ble..

Bingo banko springer jeg over i aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.