Opstart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Anonym trådstarter

Er ny her, så må se om jeg kan finde ud af det

Kæresten og jeg snakker om at jeg snart skal smide p-pillerne, og gå i gang med projekt baby

Så ny jeg nysgerrig, hvad brugte i af penge i "opstart", altså barnevogn, autostol, seng, tøj osv...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

CS

Velkommen til først og fremmest 

Nu står jeg lige midt i at købe ind - men har faktisk ikke rigtig brugt penge på andet end tøj, hvilket er begrænset. Jeg har været så heldig at låne alle de store ting man normalt investere i. Så det er alle de små nips og hygge ting jeg skal ud og købe samt dyner.

Så ved ikke om mit svar er behjælpeligt - men ville ikke bare læse og ikke ligge en besked.

Kh

Christina

Anmeld

13. marts 2010

SHERO

Anonym skriver:

Er ny her, så må se om jeg kan finde ud af det

Kæresten og jeg snakker om at jeg snart skal smide p-pillerne, og gå i gang med projekt baby

Så ny jeg nysgerrig, hvad brugte i af penge i "opstart", altså barnevogn, autostol, seng, tøj osv...?

Jeg har gjort det ret billigt, købt en masse tøj i genbrugsforretninger og ved mødrehjælpen, for er simpelthen for nærig til at give SÅ mange penge for tøj han kun vil kunne bruge få måneder. Og har en rigtig rigtig fin garderobe til ham nu. :-)

Vil skyde på jeg har brugt ca. 10.000, inkl barnevogn, autostol, tøj til han er 7-8 måneder, seng, skråstol, vugge, uroer osv osv... :-) Jeg har købt en brugt seng som var virkelig yndig og malet den, hvis man er lidt kreativ så behøver man ikke nøjes.. :-D

Anmeld

13. marts 2010

Stumpen

Vi købte ny barnevogn.. og Karsten lavede selv seng og puslebord.. Resten købte vi billigt eller brugt.. så vi brugte omkring 5000..

Anmeld

13. marts 2010

Anonym trådstarter

Kan se det er meget forskelligt. Jeg har selv regnet med omkring de 15.000kr. Vi har heller ingen vi kan låne barnevogn, seng og hvad der ellers er af "stor" ting.

Kom gerne med flere indlæg... Er meget nysgerrig

Anmeld

13. marts 2010

Koen.

vi har fået ny barnevogn af min forlovedes forældre og tremmeseng med div. ting til af mine forældre så der har vi sparet mange penge, men tror da vi alligevel har brugt omkring 5000 - 6000 på resten

Tanja 35 + 0

Anmeld

14. marts 2010

Barbamama

Vi brugte omkring 16.000kr og vi købte alt nyt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.