Hej igen,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

ChatH

Hej med jer alle,

Så er jeg vendt frygtelig tilbage efter en helvedes uge.....

Søndag i sidste weekend, skulle vi flytte ind i huset men samme dag finder vi så ud af at der er hul på et gammel vandrør under huset som man ikke kender til, hvilket vil sige at vores vandmåler bare kørte rundt og rundtSå hele ugen har vi boet hernede uden vand og hele haven er stort set blevet gravet op. ORKER BARE IKKE MERE!! LORTE LIV! nåh men igår fik vi så installeret noget midlertidigt vand så nu kan vi bade og vaske uden problemer. ALDRIG har jeg før værdsat vand så meget!

Nåh men søndag skulle vi sove hernede så aftalen med tøserne var at de skulle aflevere deres sut inden vi skulle hjem i huset så søndag susede vi i ToysRus med sutterne. Begge piger var meget stolte men også lidt skeptiske. men de fik valgt en prinsesse mobil telefon amt en tornerose dukke. Og de har faktisk ikke spurgt efter deres sut på noget tidspunkt. MOREN ER MEGET STOLT!!!!!

Og det er fedt at komme hjem selvom vi ikke har pakket så meget ud endnu, men bare det at vi Kan være alene og nyde hinanden igen betyder så meget!

På onsdag får vi afvide om babyen i maven har det super og om det er en Valdemar eller en Isabella.GLÆDER MIG!

KNus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

TbCp

Aj for pokker altså det var da utroligt at der bare hele tiden er noget hva!!

NU må det begynde at gå den anden vej.

Hvordan er det nu, er du sygemeldt eller arbejder du stadig?

Super flot med pigerne og sutterne, håber det kommer til at gå ligeså let her!

Og dejligt lige at høre lidt fra dig igen

P.s. den var da bare kanon lækker den hummel trøje og jakken er jeg helt vild med!

Anmeld

13. marts 2010

anna-jonas

Chatarina?? Kan i snart blive udsat for mere?? Synes det er så synd for jer. Jeg håber at der kommer helt styr på alt det hus-halløj.................så i kan nyde sommeren, og den nye bebs' ankomst.

Knus Mette

Anmeld

15. marts 2010

lion

Nu må der godt komme god vind din vej. Sikke meget lort du har skulle igennem.

Glæder mig til at hører om det er en dreng eller pige i skal ha.

Anmeld

15. marts 2010

Karo

Nu kan tingene vist kun gå i en retning for jer........ for i kan næsten ikke komme ud for mere modgang nu.

Dejligt at det hele virker derhjemme nu og at i kan nyde bare at være jer selv igen, uden mormor og morfar. Og sikke dygtige pigerne er. Jeg syndes godt nok også det er flot at de ikke har spurgt til sutterne

Hvor bliver det spændende på onsdag. Jeg glæder mig til at høre hvad i venter jer

Katja

Anmeld

15. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Hej med jer alle,

Så er jeg vendt frygtelig tilbage efter en helvedes uge.....

Søndag i sidste weekend, skulle vi flytte ind i huset men samme dag finder vi så ud af at der er hul på et gammel vandrør under huset som man ikke kender til, hvilket vil sige at vores vandmåler bare kørte rundt og rundtSå hele ugen har vi boet hernede uden vand og hele haven er stort set blevet gravet op. ORKER BARE IKKE MERE!! LORTE LIV! nåh men igår fik vi så installeret noget midlertidigt vand så nu kan vi bade og vaske uden problemer. ALDRIG har jeg før værdsat vand så meget!

Nåh men søndag skulle vi sove hernede så aftalen med tøserne var at de skulle aflevere deres sut inden vi skulle hjem i huset så søndag susede vi i ToysRus med sutterne. Begge piger var meget stolte men også lidt skeptiske. men de fik valgt en prinsesse mobil telefon amt en tornerose dukke. Og de har faktisk ikke spurgt efter deres sut på noget tidspunkt. MOREN ER MEGET STOLT!!!!!

Og det er fedt at komme hjem selvom vi ikke har pakket så meget ud endnu, men bare det at vi Kan være alene og nyde hinanden igen betyder så meget!

På onsdag får vi afvide om babyen i maven har det super og om det er en Valdemar eller en Isabella.GLÆDER MIG!

KNus

ej okay..... kan der snart ske mere med huset? nu er det hele da skiftet snart hva? jeg kan godt forstå at du er frustreret nu....

Men det bliver godt igen, alt sammen! :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.