Hej med jer alle,
Så er jeg vendt frygtelig tilbage efter en helvedes uge.....
Søndag i sidste weekend, skulle vi flytte ind i huset men samme dag finder vi så ud af at der er hul på et gammel vandrør under huset som man ikke kender til, hvilket vil sige at vores vandmåler bare kørte rundt og rundt
Så hele ugen har vi boet hernede uden vand og hele haven er stort set blevet gravet op. ORKER BARE IKKE MERE!! LORTE LIV! nåh men igår fik vi så installeret noget midlertidigt vand så nu kan vi bade og vaske uden problemer. ALDRIG har jeg før værdsat vand så meget!
Nåh men søndag skulle vi sove hernede så aftalen med tøserne var at de skulle aflevere deres sut inden vi skulle hjem i huset så søndag susede vi i ToysRus med sutterne. Begge piger var meget stolte men også lidt skeptiske.
men de fik valgt en prinsesse mobil telefon amt en tornerose dukke. Og de har faktisk ikke spurgt efter deres sut på noget tidspunkt. MOREN ER MEGET STOLT!!!!!
Og det er fedt at komme hjem selvom vi ikke har pakket så meget ud endnu, men bare det at vi Kan være alene og nyde hinanden igen betyder så meget!
På onsdag får vi afvide om babyen i maven har det super og om det er en Valdemar eller en Isabella.GLÆDER MIG!
KNus
Anmeld