Øhh er det tørt hud eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

B&J

I er sådan en god støtte og hjælper så tænkte på om i også kunne hjælpe mig med dette

Min lille dreng er 1uge og 2 dage gammel og hans hud ligner den skifter hud lige som når vi har været i bad og under vores fødder eller andre steder.. sådan har han det påmaven er det bare foster fedt stadig eller tørt hud eller skifter han bare hud??? ligner et stort spørgsmål kom med gode råd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

vil mene han er ved at skifte hud... Og det skal have lov at falde af...

Anmeld

13. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Det lyder helt normalt. Hvis det er MEGET tørt kan du måske smøre det med lidt fed creme...men eller så bare lad det være.

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

Ja, som de andre skriver, så er det helt normalt, og det skal bare ha lov til at falde af sig selv.. Og som Rikke skriver, så kan du smøre det i en fed lotion, hvis det er meget slemt.

Min lille Nicolai gjorde det allerede ved fødslen, fordi han havde lagt så lang tid ekstra inde i maven

Anmeld

13. marts 2010

B&J

Renée88 skriver:

Ja, som de andre skriver, så er det helt normalt, og det skal bare ha lov til at falde af sig selv.. Og som Rikke skriver, så kan du smøre det i en fed lotion, hvis det er meget slemt.

Min lille Nicolai gjorde det allerede ved fødslen, fordi han havde lagt så lang tid ekstra inde i maven

Åhh mange tak jeg bliver helt rolig igen...  tror jeg lader det være fordi det er ikke ret meget

kæmpe

Anmeld

13. marts 2010

Mumto3

Lad evt. være med at bade ham. De små babyer behøver ikke at komme i bad, og så tørre huden ikke så meget ud. Det er helt sikkert bare 'hud-skifte', men det er jo ikke rart med sådan en tør hud, da det kan klø. Hvis du endelig vil bade ham, så put godt med olie i vandet.

Tillykke med den lille ny!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.