Hvornår plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

BinaMor

Hvornår begyndte jeres? jeg er i uge 16+1 og har ihvertfal haft det min. siden uge 11.

hvad udløser jeres?

føler i at livmoren kan sidde skævt i maven? - jeg sys altså den var meget i højre side efter en gang lagengymnastik. tør snart ikke have det mere for min mave går helt amok. også uden the big O..

også når jeg bader, løfter, bliver nervøs.. og det er plukveer man kan mærke.

i 1. graviditet anede jeg ikke jeg havde dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

BinaMor

hop til top

Anmeld

13. marts 2010

Sara.

mine begyndte ca samme tid som dig.... både i min første graviditet og i den jeg er i nu....

De sidste par uger har de dog gjort en del ondt....... sån jeg blir nødt til at koncentrere mig om dem og ikke kan løfte min pige sætte mig op osv... de kommer om aftenen.....men kan ikke huske om de også gjorde det i den første desværre.... der endte jeg med at føde i uge 41+0.....

Anmeld

13. marts 2010

quity

gabriellasmor skriver:

Hvornår begyndte jeres? jeg er i uge 16+1 og har ihvertfal haft det min. siden uge 11.

hvad udløser jeres?

føler i at livmoren kan sidde skævt i maven? - jeg sys altså den var meget i højre side efter en gang lagengymnastik. tør snart ikke have det mere for min mave går helt amok. også uden the big O..

også når jeg bader, løfter, bliver nervøs.. og det er plukveer man kan mærke.

i 1. graviditet anede jeg ikke jeg havde dem.

Da jeg ventede min datter(der nu er 3 måneder) startede plukkeveerne i uge 16. Det var ikke bare en gang i mellem jeg fik dem, jeg havde dagligt mellem 20 og 30 stk som bare gjorde ondt som bare pokker. Stress var det der udløste de første plukkeveer, men efterfølgende var der ik noget specifikt der udløste dem, de kom bare...

Kontaktede både læge og jordemoder som sagde at så længe de ikke blev regelmæssigs så skulle jeg ik bekymre mig.

Anmeld

14. marts 2010

NoName

Ved ikke lige hvornår de startede, (da jeg ikke var klar over hvad det var) er idag 20+4 og hele morgenen og formiddagen idag har næsten været en lang plukkeve... Synes kun jeg lægger mærke til dem når jeg sidder og slapper af... om formiddagen og om aftenen...

Er lidt nervøs for hvordan det kommer til at gå når jeg starter på arbejde imorgen efter en måneds pause...

NoName

Anmeld

14. marts 2010

NoName

Hvordan er det nu man skal forholde sig iht plukkeveer??? Når de er der skal man lægge/sætte sig og slappe heeeeelt af ikke???

Anmeld

14. marts 2010

LRJ

noname skriver:

Hvordan er det nu man skal forholde sig iht plukkeveer??? Når de er der skal man lægge/sætte sig og slappe heeeeelt af ikke???

Jo ned at lægge og  Slappe HELT af

Anmeld

14. marts 2010

NoName

Lone H. skriver:

Jo ned at lægge og  Slappe HELT af

Hmm har været MEGA doven idag... og har slappet 100% af på sofaen... alligevel er plukkeveerne kommet rullende. Ikke noget der gør ondt overhovedet, men ubehageligt og lidt træls i længden

Anmeld

14. marts 2010

FrkLarsen

Jeg er endnu ikke ramt af plukveer, og er uge 19+1 idag 

Anmeld

14. marts 2010

Vial

Jeg fik plukveer første gang i uge 14+3 altså sidste tirsdag. Det skete efter træning i varmtvandsbassin - så slet ikke så spændende som sex (hvad er sex i øvrigt?? - Håber, det er som at cykle - man glemmer aldrig hvordan..).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.