Hvordan forløber jeres dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

CamillaKa

Hej Mødre

Så gik den første uge alene med sønnen efter manden igen er startet på arbejde. Synes det har været en smule hårdt, men ved jo man lige skal finde en rytme i hverdagen. Dagene går bare uden at man får lavet noget som helst..

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeres dag forløber med jeres små fra morgen til aften.

Mikkel er en måned gammel nu.

Håber der er nogen som har lyst at fortælle om jeres hverdag!

Mvh. Camilla som nyder det nye liv som mor, men glæder sig til lidt mere rytme i hverdagen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

SAL

Hej!

Jeg har selv stillet samme spørgsmål herinde, du får lige linket...https://www.baby.dk/debat/22752pi1/boern-03-aar/en-typisk-dag-med-jeres-smaa--fra-morgen-til-aften.aspx#GoToMessage

Ved ikke om du kan bruge det til noget... 

Anmeld

13. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

CamillaKa skriver:

Hej Mødre

Så gik den første uge alene med sønnen efter manden igen er startet på arbejde. Synes det har været en smule hårdt, men ved jo man lige skal finde en rytme i hverdagen. Dagene går bare uden at man får lavet noget som helst..

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeres dag forløber med jeres små fra morgen til aften.

Mvh. Camilla som nyder det nye liv som mor, men glæder sig til lidt mere rytme i hverdagen!

Puha, kan godt huske den første tid efter Kim var startet på job igen. Det var ok den hårdeste tid. Man er træt og føler ikke man når noget, og forsøger stadig at lære et lille nyt menneske at kende.

Nå, men anyways.

Min dag starter kl. 6-7 når Liam(8 måneder gammel) vågner (gaaaaaab), så får han er flaske, nogle gange slumrer han lidt med mig inde i sengen, men andre dage mener han bare vi skal op op op. 

Så går dagen ellers med tøjvask, rengøring, indkøb (alt det kedelige)

Desuden bruger jeg meget tid på at sy forskellige ting, f.eks. tøj til Liam. Det hygger jeg mig meget med.

Jeg har desværre ikke en særlig god mødregruppe, så dem mødes jeg ikke så tit med...og det er ærgeligt. Men det var jo en ide.

Ellers går jeg tur med barnevognen eller Liam i slyngen(som oftest). Han sover 2 gange om dagen.

Så ind imellem laver vi lidt andre ting, går i svømmehallen, tager ind til byen(Odense) eller hvad det nu kan være.

Vi har desværre ikke familie i nærheden, og det er også lidt ærgeligt, da det jo eller ville være oplagt at besøge dem også.

Anmeld

13. marts 2010

CamillaKa

LouiseN skriver:

Hej!

Jeg har selv stillet samme spørgsmål herinde, du får lige linket...https://www.baby.dk/debat/22752pi1/boern-03-aar/en-typisk-dag-med-jeres-smaa--fra-morgen-til-aften.aspx#GoToMessage

Ved ikke om du kan bruge det til noget... 

mange tak for det. Det kunne jeg sagtens bruge til noget

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

CamillaKa skriver:

Hej Mødre

Hej Camilla..

Min søn er nu 5mdr(om 4dage), og jeg startede i skole og praktik igen, for 14 dage siden.. Men da jeg gik hjemme så den således ud:

Ca. 7.30: Vi står op efter at ha lagt og puttet og leget inde i sengen i en times tid.

Nicolai får bad, tøj og vi ligger på gulvet og leger.

Ca. 9: Han får en flaske og kommer ud i barnevognen. Sover ca. 3 timer.

Imens får jeg ordnet diverse ting hjemme, sidder ved computeren, osv.

Ca. 12: Han vågner og kommer ind. Vi leger lidt. Derefter får han lidt at spise(grød). Inden han startede på grød blev han ammet her. Vi leger en times tid.

Når han har været vågen ca. 1½ time og begynder at blive pylret igen, så får han en god flaske og sove på, og kommer så ud i barnevognen igen.. Og sover igen ca. 3 timer.

Når han kommer ind igen midt/sidst på eftermiddagen, så leger vi.. Og jeg begynder at lave mad, samt smørre madpakke til kæresten, til efterfølgende dag. Han blir ammet når han kommer ind fra lur..

Ca. 18(eller lige inden vi selv skal spise) så får han en flaske...

Kl. 20 går vi i seng. Han vil lige nu kun falde i søvn, hvis jeg ligger sammen med ham, og han blir ammet i søvn.. Han falder i søvn kl. 21 ca.

Og i løbet af natten vågner han ca. 2-3 gange og får bryst.

Det var vores dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.