Hmm... Jeg har det mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Bayze

Anne85 skriver:

Er der mon nogen af jer der har prøvet at ha underlivsbetændelse eller blærebetændelse under gaviditeten??
Jeg tænker lidt om det mon kan være grunden til den mærkelige følelse... Jeg har ondt i underlivet (det kommer sårn i ryk), føler at det hele presser på dernede og jeg har konstant tissetrang men kan kun klemme et par dråber ud, men det gør ik ondt når jeg tisser (som jeg mindes fra mine utallige blærebetændelser som barn)... Underlivsbetændelse har jeg aldrig haft, men tænker at der umiddelbart burde være flere symptomer (feber, øget udflåd osv) og det har jeg ik.
Det er squ ik sjovt når kroppen opfører sig mærkeligt og man ik selv kan stille en diagnose

Jeg kan se der er andre der allerede har skrevet om deres erfaringer med blærebetændelse under graviditet og jeg har også læst mange steder at man er særlig disponeret for blærebetændelse under gravidditet - kan dog ikke huske hvorfor:-)

Jeg har nu ikke haft blærebetændelse, men har haft de samme "symptomer" som dig. Du er jo et sted i graviditeten hvor fosteret efterhånden har en størrelse der gør at det begynder at trykke på dine nedre organer, herunder blæren. Det har jeg døjet meget med og det giver sådan en pressende, stikkende, nivende fornemmelse på blæren og man tror man skal tisse konstant, men der kommer kun en dråbe eller to ud. Jeg kan trøste dig med at hvis det du oplever blot skyldes at fosteret trykker på din blære, SÅ BLIVER DET KUN VÆRRE

Men jeg ville da også lige få det tjekket hos doktormanden:-)

Kh Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Anne85

tinpou skriver:

Jeg kan se der er andre der allerede har skrevet om deres erfaringer med blærebetændelse under graviditet og jeg har også læst mange steder at man er særlig disponeret for blærebetændelse under gravidditet - kan dog ikke huske hvorfor:-)

Jeg har nu ikke haft blærebetændelse, men har haft de samme "symptomer" som dig. Du er jo et sted i graviditeten hvor fosteret efterhånden har en størrelse der gør at det begynder at trykke på dine nedre organer, herunder blæren. Det har jeg døjet meget med og det giver sådan en pressende, stikkende, nivende fornemmelse på blæren og man tror man skal tisse konstant, men der kommer kun en dråbe eller to ud. Jeg kan trøste dig med at hvis det du oplever blot skyldes at fosteret trykker på din blære, SÅ BLIVER DET KUN VÆRRE

Men jeg ville da også lige få det tjekket hos doktormanden:-)

Kh Tina

Synes bare ik det er en følelse jeg kender fra sidste graviditet... Eller jo, lige op til fødslen gik igang.
Undrer mig bare at jeg har ondt op i underlivet hvis det er blæren eller urinvejene den er gal med.
Åh lad mig få min krop igen så jeg kan genkende de processer der sker i den

Anmeld

13. marts 2010

Ox.

Anne85 skriver:

Men jeg husker jo blærebetændelse som at man har sindssygt ondt når man tisser... Og det har jeg ik... Havde du det??

Jeg havde slet ikke ondt når jeg tissede, blærebetændelse føles anderledes når man er gravid for det meste, havde rigtig mange smerter, men ikke når jeg var på toilettet ..

Anmeld

13. marts 2010

Anne85

Sussie&Lilje skriver:

Jeg havde slet ikke ondt når jeg tissede, blærebetændelse føles anderledes når man er gravid for det meste, havde rigtig mange smerter, men ikke når jeg var på toilettet ..

Hmm... Men fik jo stixet min urin ved lægen i sidste uge og den var blank (blev endda tjekket i mikroskop da hun frygtede svangerskabsforgiftning) men der kan jo selvfølelig være sket meget siden.
Hmm... Må lige ha ringet mandag.
Men lillepigen har det ihvertfald godt, for dælen der blir lavet kolbøtter derinde

Anmeld

13. marts 2010

Bayze

Anne85 skriver:

Synes bare ik det er en følelse jeg kender fra sidste graviditet... Eller jo, lige op til fødslen gik igang.
Undrer mig bare at jeg har ondt op i underlivet hvis det er blæren eller urinvejene den er gal med.
Åh lad mig få min krop igen så jeg kan genkende de processer der sker i den

Jeg så også først efter jeg havde svaret dig at du lissom har prøvet det før og så kender du jo nok de fornemmelser jeg beskrev:-)

Kh Kloge Åge:-)

Anmeld

13. marts 2010

Anne85

tinpou skriver:

Jeg så også først efter jeg havde svaret dig at du lissom har prøvet det før og så kender du jo nok de fornemmelser jeg beskrev:-)

Kh Kloge Åge:-)

Både og for er der noget jeg har måtte indse så er det dælme at to graviditeter ikke er ens... Denne er på ingen måde som dn første

Anmeld

13. marts 2010

Bayze

Anne85 skriver:

Både og for er der noget jeg har måtte indse så er det dælme at to graviditeter ikke er ens... Denne er på ingen måde som dn første

Nej, det synes jeg også jeg hører rigtig mange der har haft flere graviditeter sige:-) Men hvis du bliver ved at bekymre dig, så skynd dig da afsted til lægen - om ikke andet er det så dejligt at blive beroliget:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.