Anne85 skriver:
Er der mon nogen af jer der har prøvet at ha underlivsbetændelse eller blærebetændelse under gaviditeten??
Jeg tænker lidt om det mon kan være grunden til den mærkelige følelse... Jeg har ondt i underlivet (det kommer sårn i ryk), føler at det hele presser på dernede og jeg har konstant tissetrang men kan kun klemme et par dråber ud, men det gør ik ondt når jeg tisser (som jeg mindes fra mine utallige blærebetændelser som barn)... Underlivsbetændelse har jeg aldrig haft, men tænker at der umiddelbart burde være flere symptomer (feber, øget udflåd osv) og det har jeg ik.
Det er squ ik sjovt når kroppen opfører sig mærkeligt og man ik selv kan stille en diagnose 
Jeg kan se der er andre der allerede har skrevet om deres erfaringer med blærebetændelse under graviditet og jeg har også læst mange steder at man er særlig disponeret for blærebetændelse under gravidditet - kan dog ikke huske hvorfor:-)
Jeg har nu ikke haft blærebetændelse, men har haft de samme "symptomer" som dig. Du er jo et sted i graviditeten hvor fosteret efterhånden har en størrelse der gør at det begynder at trykke på dine nedre organer, herunder blæren. Det har jeg døjet meget med og det giver sådan en pressende, stikkende, nivende fornemmelse på blæren og man tror man skal tisse konstant, men der kommer kun en dråbe eller to ud. Jeg kan trøste dig med at hvis det du oplever blot skyldes at fosteret trykker på din blære, SÅ BLIVER DET KUN VÆRRE
Men jeg ville da også lige få det tjekket hos doktormanden:-)
Kh Tina
Anmeld