oppe eller nede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Mormilla

Ja vi kan ikke finde ud af om vi alle skal sove oppe eller nede. Vil gerne ha at vi ligger så han bare kan komme ind til os hvis der skulle være noget.

Hvis vi sover oven på så får vi det store værelse og Patrick får det lille og så et stort legeværelse nede under. Men vi har en stejl trappe med børne gitter for. Men så kan han jo ikke selv gå på toilettet når det engang kommer. Er os lidt bange for at han vil kravle over børne gitteret.

Hvis vi sover neden under så vil jeg være på det lille værelse og Patrick på det store. Men min mand vil ha det store værelse og gi Patrick det lille fordi der ikke er så meget plads på det lille.

Hvordan gør i det?

Har i det lille værelse eller det store?

Håber der er nogen som kan hjælpe os. For vi kan ikke blive enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

SaNiNa

Lige nu sover vi i sammen rum da vi kun har et.

men når vi engang får flere værelser vel Nicklas få det store da vi jo kun bruge værelset til at sove i.

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Her er der et stort soveværelse og et lille værelse, samt toilet ovenpå. Nedenunder er der stu/køkken, samt lille værelse.

Vi har det store og David det lille ovenpå. Tanken er at når lillebror/søster er stor nok til at sove alene skal han/hun og David dele det store og vi rykker ind i det lille. Det lille er rigeligt stort til ham alene endnu - han leger stadig mest nedenunder. (3½ år).

Kan godt se problemet med toilettet, men min har fint klaret at gå op og ned ad trappen det sidste ½ år i hvert fald...

Anmeld

13. marts 2010

Mormilla

Mor til David skriver:

Her er der et stort soveværelse og et lille værelse, samt toilet ovenpå. Nedenunder er der stu/køkken, samt lille værelse.

Vi har det store og David det lille ovenpå. Tanken er at når lillebror/søster er stor nok til at sove alene skal han/hun og David dele det store og vi rykker ind i det lille. Det lille er rigeligt stort til ham alene endnu - han leger stadig mest nedenunder. (3½ år).

Kan godt se problemet med toilettet, men min har fint klaret at gå op og ned ad trappen det sidste ½ år i hvert fald...

Nu er han ikke så gammel i nu. Han bliver først to til maj. Men er lidt bange for den trappe

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Mormilla skriver:

Nu er han ikke så gammel i nu. Han bliver først to til maj. Men er lidt bange for den trappe

Så bruger han vel også stadig ble...? - ergo ingen problemer med toilet nedenunder. Bare luk gitteret om natten

Anmeld

13. marts 2010

Mormilla

Har også glemt at skrive at når dobbeltsengen står der kan vi knap komme omkring, og vores tøj ikke kan være i værelset.

Hilsen manden

Anmeld

13. marts 2010

Mormilla

Mor til David skriver:

Så bruger han vel også stadig ble...? - ergo ingen problemer med toilet nedenunder. Bare luk gitteret om natten

Ja men vi prøver at tænke lidt længere frem. Så vi ikke skal flytte rundt hele tiden

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

Vi har ovenpå et stort værelse og et kæmpe værelse
Vi har det store værelse og Liva det kæmpe værelse.
Vi skal ikke bruge det til andet end at sove i og til vores tøj og Livas skal jo på et tidspunkt bruges til hun kan lege der, have veninder med hjem osv. Derfor skal hun have det største værelse.

I stueetagen har vi et mindre værelse som nu bliver brugt til dagplejerum. Det er planen at vi en dag skal have soveværelse dernede og at Liva så kan få de to værelser på førstesalen for sig selv. Men det varer dog nok noget tid da hun kun er 2 1/2 og jeg synes hun er for lille til at sove på 1. salen alene + at værelset i stueetagen som sagt bliver brugt til dagplejeværelse.

Jeg ville til hver en tid lade Liva få det store da hun med tiden vil tilbringe meget mere tid på sit værelse end vi gør i vores

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

TbCp skriver:

Vi har ovenpå et stort værelse og et kæmpe værelse
Vi har det store værelse og Liva det kæmpe værelse.
Vi skal ikke bruge det til andet end at sove i og til vores tøj og Livas skal jo på et tidspunkt bruges til hun kan lege der, have veninder med hjem osv. Derfor skal hun have det største værelse.

I stueetagen har vi et mindre værelse som nu bliver brugt til dagplejerum. Det er planen at vi en dag skal have soveværelse dernede og at Liva så kan få de to værelser på førstesalen for sig selv. Men det varer dog nok noget tid da hun kun er 2 1/2 og jeg synes hun er for lille til at sove på 1. salen alene + at værelset i stueetagen som sagt bliver brugt til dagplejeværelse.

Jeg ville til hver en tid lade Liva få det store da hun med tiden vil tilbringe meget mere tid på sit værelse end vi gør i vores

Jeg synes også klart at børn skal have det største eftersom de bruger mest tid dér! David var bare kun 3 mdr, da vi flyttede ind, så der syntes jeg ikke han havde brug for det

Og nu når der kommer een til er det også godt det ikke er blevet rykket rundt, for der er ikke plads til vores + babys seng på det lille!

Anmeld

13. marts 2010

LouiseNielsen

Her har Nicklas også det største værelse.... Vi behøver ikke et stort soveværelse, og bruger det jo kun til to ting.....

Jaaaa, til at sove i og se tv derinde når vi er kommet i seng selvfølgelig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.