så skete det.. min barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

4kløver

Gik i stykker.. som nogen ved har jeg haft problemer med min vogn.. Her i torsdag da vi skulle på tur opdaget jeg kan den var helt i stykker. så nu venter jeg på en ny, håber da ikke at der går måneder inden den kommer.. Men øv ingen tur til mig i weekenden.. 

Bar lig et surt opstød herfra fyn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Cris

Åh nej! Er der slet ingen som kan låne dig en barnevogn Eller en klapvogn måske? Med liften eller posen eller bare en foldet dyne kan en klapvognen sagtens bruges, hvis den kan klapes helt ned... For det bliver jo kedeligt, hvis man ikke kan gå ud i hele weekenden!

Anmeld

12. marts 2010

4kløver

Cris skriver:

Åh nej! Er der slet ingen som kan låne dig en barnevogn Eller en klapvogn måske? Med liften eller posen eller bare en foldet dyne kan en klapvognen sagtens bruges, hvis den kan klapes helt ned... For det bliver jo kedeligt, hvis man ikke kan gå ud i hele weekenden!

Er igang med at lede.. men tror nok at jeg overlever weekenden Men i næste uge går det bare ikke.. så jeg håber at de holder hvad de lover denne gang

Anmeld

12. marts 2010

Pige2009

Nej, hvor træls!  Hvilken barnevogn har I?

Anmeld

13. marts 2010

4kløver

Baagøe skriver:

Nej, hvor træls!  Hvilken barnevogn har I?

first class fra baby ladersalg..

Men bossen i Randers har lovet at han sender en ny så det håber jeg så på.. det har ellers taget 3 måneder siden jeg første gang opdaget fejl på den hvor han gang på gang lover en ny.. så nu må jeg se  i næste uge om der kommer en

Anmeld

13. marts 2010

Pige2009

4kløver skriver:

first class fra baby ladersalg..

Men bossen i Randers har lovet at han sender en ny så det håber jeg så på.. det har ellers taget 3 måneder siden jeg første gang opdaget fejl på den hvor han gang på gang lover en ny.. så nu må jeg se  i næste uge om der kommer en

Øv bøv. Håber han holder ord så...

Anmeld

13. marts 2010

SaNiNa

kan du ikke låne et stel i butikken hvor du har købt barnevognen...

Anmeld

13. marts 2010

FruEllingsen

øv hvor er det da MEGA ttæls..

Håber du får en ny i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.