P-piller og bange for graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

eirene

Hej Piger

Er totalt forvirret og nervøs. Jeg har taget de samme p-piller siden jeg kunne efter Alexander blev født for 3½ år siden. Og nu er jeg begyndt at føle graviditets-symptomer. Har haft kvalme og hovedpine i 3 dage. Er monster-træt, føler mine bryster spænder og (måske er det bare noget jeg bilder mig ind) føler også en tyngde i mit underliv...

Læste så lige denne notits... - Tobaksrygningen hos disse kvinder har reduceret virkningen af p-pillerne, fordi nikotinen i tobakken bidrager til at nedbryde p-pillernes indhold af hormoner, østrogenerne.

Så er det jo så jeg tænker... damn jeg skal ikke være gravid. Vi har 3 børn. Skal ikke have flere, har ikke plads til flere, hverken i bil eller hus. Jeg er lige blevet fyret og kan jo ikke søge job, hvis jeg er gravid...

Vil bare lige høre de af jer der har oplevet det... Hvordan fandt I ud af at I var gravide? Virker en test når man tager p-piller?? Hvis jeg er gravid, skulle jeg så ikke være et 6-8 uger henne inden jeg får kvalme??

ulykkelig Irene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Pige2009

Jeg blev gravid på P-piller... Tog test, som viste positiv...
Mht. kvalmen er det jo meget forskelligt, hvornår den starter. Jeg var selv så heldig at gå helt fri.

K.h. Linda

Anmeld

12. marts 2010

gruener

Jeg blev også gravid på p-piller... min test sagde også fint positiv.. mht kvalme, er det meget forskelligt hvornår og hvis den kommer. jeg har slet ikke har kvalme, hvor imod min veninde havde det stort set fra befrugtningen.. Held og lykke

Anmeld

12. marts 2010

eirene

Baagøe skriver:

Jeg blev gravid på P-piller... Tog test, som viste positiv...
Mht. kvalmen er det jo meget forskelligt, hvornår den starter. Jeg var selv så heldig at gå helt fri.

K.h. Linda

jeg synes jeg så et sted at du også havde haft menstruation de første 3 måneder? Lige nu er jeg i p-pause og skulle starte mens på mandag.. Så selvom den kommer kan jeg jo ikke engang være sikker på at jeg ikke er gravid..

Anmeld

12. marts 2010

gruener

Min veninde havde mens 5 mdr af hendes graviditet... Tag en test i næste uge.. så er du sikker..

Anmeld

12. marts 2010

eirene

gruener skriver:

Min veninde havde mens 5 mdr af hendes graviditet... Tag en test i næste uge.. så er du sikker..

Ja det må jeg gøre.. Tak.

Anmeld

12. marts 2010

Pige2009

eirene skriver:

jeg synes jeg så et sted at du også havde haft menstruation de første 3 måneder? Lige nu er jeg i p-pause og skulle starte mens på mandag.. Så selvom den kommer kan jeg jo ikke engang være sikker på at jeg ikke er gravid..

Jeps. Havde mens i ca. 3 mdr. inde i graviditeten... Mærkelig krop jeg har

Anmeld

24. marts 2010

eirene

Bare lige hvis der skulle være nogen der er interesseret...

Jeg tog en test lørdag som var negativ. Men jeg syntes symptomerne tog til i styrke. Så jeg var hos lægen i dag som tog endnu en test. Også negativ. Så jeg er ihvertfald ikke gravid...

Det er jo så meget godt..

Jeg har så fået taget nogle blodprøver, så må vi se hvad der kommer ud af dem...

Lettet Irene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.