Walther og Trofast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Pige2009

Stinna.... Jeg mangler ord

Knus Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

3rollinger

For hel****, det er saa vildt hvad du kan diske op med gang efter gang.

MUY MUY MUY imponerende!!!

Anmeld

12. marts 2010

Nova's mor

Anasmor skriver:

Madglad, computerentusiast og vild med Walther og Trofast... hmm... hvilken kage passer til disse emner ??+ ..

ja det blev så denne ;o)

Har ikke ord for hvor dygtig jeg synes du er, er sååå forelsket i din måde at lave kager på.  keep up the good work.

Anmeld

13. marts 2010

KHS

Ja, det er så mig der har bestilt kagen med Walther og Trofast til min storebror, og jeg kan næsten ikke vente med at se hans ansigtsudtryk, når han får den!!!

Jeg vil sige, som alle de andre herinde: Du er VANVITTIG dygtig!!! Kagen er om muligt endnu flottere i virkeligheden! Jeg vil HELT sikkert bestille flere kager af dig i fremtiden!

Tusind tak for den flotte kage og det KÆMPE stykke arbejde, du har lagt i den.

Katja

Anmeld

13. marts 2010

Susan1978

Wau wau wau... og detaljerne.. er  helt fantastiske..  SMUKT arbejde.

Susan som er meget uvenner med RI..  

Anmeld

13. marts 2010

Anasmor

Ja, det er så mig der har bestilt kagen med Walther og Trofast til min storebror, og jeg kan næsten ikke vente med at se hans ansigtsudtryk, når han får den!!!

Jeg vil sige, som alle de andre herinde: Du er VANVITTIG dygtig!!! Kagen er om muligt endnu flottere i virkeligheden! Jeg vil HELT sikkert bestille flere kager af dig i fremtiden!

Tusind tak for den flotte kage og det KÆMPE stykke arbejde, du har lagt i den.

Katja

Det var så lidt Katja... blev super glad for udfordringen, og det viste sig jo åbenbart at jeg godt kunne modellere dem .. griner..

Er virkelig spændt på hvad du siger til smagen... håber du får tid til at skrive tilbage

Knus Stinna.. (der sætter yderligere to kager ind i løbet af weekenden )

Og tak fordi du troede så meget på mig at du orkede den lange vej for en kage...

Anmeld

13. marts 2010

ønskebørn74

Anasmor skriver:

Madglad, computerentusiast og vild med Walther og Trofast... hmm... hvilken kage passer til disse emner ??+ ..

ja det blev så denne ;o)

Super sej kage!!!!! Igen, igen!!!!

Knus Lene

Anmeld

13. marts 2010

Neki

Igen igen IGEN må jeg jo tilslutte mig alle andre, og sige at det er en helt fantastisk kage du har lavet!!!!!

Du er virkelig bare mere end dygtig til det der...

Anmeld

13. marts 2010

FruEllingsen

hvor er den bare flot.. du er simpelthen så sej

Anmeld

13. marts 2010

Loa

Bliver mere og mere imponeret......

Laver du bare de figurer i fri hånd? Ja altså ved ikke hvordan man ellers skulle lave dem, det er bare vildt så meget de ligner de rigtige.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.