wiii lønforhøjelse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

XXSS

lululupo skriver:

Arhhhh fint men lavede vores forsikringer om for 2 mdr siden ca, så nok ikke lige nu, hvem kører han for???

Han kører for TopDanmark, og rådgiver hver husstand derude, som har behov for det (hans område), hører til Amager butikken ... Det er jo rart at være sikker, især når der nu kommer en bette, og thank good for det herhjemme, jeg har ikke en dyt forstand på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

XXSS

lululupo skriver:

Ja skønt ikke, men har nu også arbejdet for det.... Jeg arbejder som distriktschef for en supermarkedskæde...... Som til tider er rigtig mange timer, men bliver sat ned i antal butikker og arb opgaver nu, samt ekstra løn, alt i alt et godt møde med chefen.....

Det er da super fedt, især når du snart går af for en periode.. Og ja kunne godt forestille mig, at der ligger mange timer i jobbet.

Hvor længe kan du så få lov til at holde barsel?

Anmeld

12. marts 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

Det er da super fedt, især når du snart går af for en periode.. Og ja kunne godt forestille mig, at der ligger mange timer i jobbet.

Hvor længe kan du så få lov til at holde barsel?

satser på at tage 8 måneder, de 22 uger er med fuld løn, derefter er dagpenge mv, men kan beholde bilen hele perioden.....

Ja det med forsikringer er lidt " tørt " for mig, men manden er heldigvis bedre end mig også, vi må tænke på din mand igen om et års tid, hvis vi vil ha lavet noget om....

Anmeld

12. marts 2010

XXSS

lululupo skriver:

satser på at tage 8 måneder, de 22 uger er med fuld løn, derefter er dagpenge mv, men kan beholde bilen hele perioden.....

Ja det med forsikringer er lidt " tørt " for mig, men manden er heldigvis bedre end mig også, vi må tænke på din mand igen om et års tid, hvis vi vil ha lavet noget om....

Fedt , både med bil og det hele. Er der egentlig blevet holdt nogle kbh møder herinde?

Ja ja i siger bare til

Anmeld

12. marts 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

Han kører for TopDanmark, og rådgiver hver husstand derude, som har behov for det (hans område), hører til Amager butikken ... Det er jo rart at være sikker, især når der nu kommer en bette, og thank good for det herhjemme, jeg har ikke en dyt forstand på det

nej var lige inde på din profil, du er jo lægesekretær, det må da give lidt ekstra scanninger af vidunderet, ikk....

Anmeld

12. marts 2010

XXSS

lululupo skriver:

nej var lige inde på din profil, du er jo lægesekretær, det må da give lidt ekstra scanninger af vidunderet, ikk....

haha, nej ikke rigtig...Har nu hellere ikke spurgt - men arbejder på Gentofte, der skal jeg også føde så jeg har ikke så langt til undersøgelserne det er jo meget fedt

Skal du på hvidovre?

Anmeld

12. marts 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

Fedt , både med bil og det hele. Er der egentlig blevet holdt nogle kbh møder herinde?

Ja ja i siger bare til

ved det faktisk ikke.... Men synes at have set et!!! Ellers må vi lave et

Anmeld

12. marts 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

haha, nej ikke rigtig...Har nu hellere ikke spurgt - men arbejder på Gentofte, der skal jeg også føde så jeg har ikke så langt til undersøgelserne det er jo meget fedt

Skal du på hvidovre?

Nej herlev, har fået mine scanninger på glostrup dog, hmm der burde være lidt ekstra i posen til jer synes jeg.......

Anmeld

12. marts 2010

XXSS

lululupo skriver:

Nej herlev, har fået mine scanninger på glostrup dog, hmm der burde være lidt ekstra i posen til jer synes jeg.......

Spændende, men hvorfor så glostrup? ja, det burde der sku!!! Har faktisk kun fået en ekstra skanning af hjertet, da de skulle dobbelt tjekke for hjertefejl, og jeg synes sku at man bliver så nervøs lige med sådan noget, har en skanning igen tirsdag inkl. md. - men alt var heldigvis ok den første gang  Denne gang vil jeg alligevel ikke vide, hvad vi venter os, jeg vil prøve begge dele.

Anmeld

12. marts 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

Spændende, men hvorfor så glostrup? ja, det burde der sku!!! Har faktisk kun fået en ekstra skanning af hjertet, da de skulle dobbelt tjekke for hjertefejl, og jeg synes sku at man bliver så nervøs lige med sådan noget, har en skanning igen tirsdag inkl. md. - men alt var heldigvis ok den første gang  Denne gang vil jeg alligevel ikke vide, hvad vi venter os, jeg vil prøve begge dele.

Hmmm herlev og glostrup er blevet slået sammen, men da jeg var regi hos glostrup, skulle jeg gå der, føde på herlev og gå til jordmoder på amager, meget forvirrende

Uhhh spændende med på tirsdag, nøj tænk at du kan udholde spændingen med kønnet, wow hatten af for det!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.