wiii lønforhøjelse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

XXSS

lululupo skriver:

Arhhhh fint men lavede vores forsikringer om for 2 mdr siden ca, så nok ikke lige nu, hvem kører han for???

Han kører for TopDanmark, og rådgiver hver husstand derude, som har behov for det (hans område), hører til Amager butikken ... Det er jo rart at være sikker, især når der nu kommer en bette, og thank good for det herhjemme, jeg har ikke en dyt forstand på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

XXSS

lululupo skriver:

Ja skønt ikke, men har nu også arbejdet for det.... Jeg arbejder som distriktschef for en supermarkedskæde...... Som til tider er rigtig mange timer, men bliver sat ned i antal butikker og arb opgaver nu, samt ekstra løn, alt i alt et godt møde med chefen.....

Det er da super fedt, især når du snart går af for en periode.. Og ja kunne godt forestille mig, at der ligger mange timer i jobbet.

Hvor længe kan du så få lov til at holde barsel?

Anmeld

12. marts 2010

lululupo

Tanja78 skriver:

Det er da super fedt, især når du snart går af for en periode.. Og ja kunne godt forestille mig, at der ligger mange timer i jobbet.

Hvor længe kan du så få lov til at holde barsel?

satser på at tage 8 måneder, de 22 uger er med fuld løn, derefter er dagpenge mv, men kan beholde bilen hele perioden.....

Ja det med forsikringer er lidt " tørt " for mig, men manden er heldigvis bedre end mig også, vi må tænke på din mand igen om et års tid, hvis vi vil ha lavet noget om....

Anmeld

12. marts 2010

XXSS

lululupo skriver:

satser på at tage 8 måneder, de 22 uger er med fuld løn, derefter er dagpenge mv, men kan beholde bilen hele perioden.....

Ja det med forsikringer er lidt " tørt " for mig, men manden er heldigvis bedre end mig også, vi må tænke på din mand igen om et års tid, hvis vi vil ha lavet noget om....