negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

tje

Hej!

Jeg er ny her og har brug for hjælp!

Jeg er gået 10 dage over tid, alle tests er negative men har ellers symptomer som ømme bryster (der væsker lidt), murren i maven o.s.v.

Vi er lige begyndt at prøve at blive gravid og har ikke travlt...men vil selvfølgelig gerne snart vide om der var bid eller ej=)

Jeg havde en positiv ægløsningstest d. 16/2, så burde en test ikke vise positivt nu hvis det var?

Hvad er jeres erfaringer?

-Je

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

businesstigger

Det er meget forskelligt hvor hurtigt man kan teste positivt. Det er et spørgsmål om hvor hurtigt kroppen udvikler graviditetshormonet hCG. Det er det gt måler på. Nogle kan teste positive næsten med det samme efter befrugtningen. For andre - som mig selv kan der gå flere uger efter forventet mens før en gt slår positivt ud

Anmeld

13. marts 2010

tje

Tak! Jeg venter spændt... næsten ikke til at holde ud!

Anmeld

13. marts 2010

Kløver

tje skriver:

Hej!

Jeg er ny her og har brug for hjælp!

Jeg er gået 10 dage over tid, alle tests er negative men har ellers symptomer som ømme bryster (der væsker lidt), murren i maven o.s.v.

Vi er lige begyndt at prøve at blive gravid og har ikke travlt...men vil selvfølgelig gerne snart vide om der var bid eller ej=)

Jeg havde en positiv ægløsningstest d. 16/2, så burde en test ikke vise positivt nu hvis det var?

Hvad er jeres erfaringer?

-Je

hm ville mene at en test burde være positiv, der er en lille chance for at du kan være en af de få, der ikke kan teste før meget sent eller kun ved hjælp af en blodprøve, men tror størst sandsynlighed er at mens har rykket/forsinket sig, i ønskerne om graviditet, har selv prøvet det flere gange, også med graviditets symptomer

men håber da og krydser fingre for det alligevel er en bebs der ligger og svømmer rundt derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.