Sygdom (voksen) - mange symptomer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Ina33

Altså jeg er ved at at gå ud af mit gode skind!

Jeg vågnede natten til i søndags med feber og MEGET ondt i halsen. Jeg tænkte at jeg sikkert havde fået halsbetændelse (har jeg godt nok aldrig haft før). Mandag går det lidt bedre, så jeg tager i skole.

Natten til tirsdag vågner jeg og er blevet ekstremt forkølet. Jeg bliver hjemme. Tirsdag og onsdag er det nogenlunde det samme, kraftig forkølelse.

Torsdag formiddag har jeg det bedre. Torsdag eftermiddag får jeg det pludseligt ekstremt dårligt - har kvalme og kaster op. Torsdag aften får jeg bedre.

Her til morgen (Kl.5), vågner jeg så med den kraftigeste hovedpine jeg nogensinde har prøvet (jeg har tidligere døjet med migræne). Det gjorde så vanvittigt ondt, at jeg til sidst bare vrælede. Kl. 8 er den væk jeg spiser morgenmad, og får det bedre.

Lige nu har jeg det nogenlunde, men jeg er da spændt på hvad det næste bliver?

Er det mon det man kalder influenza, eller er det bare en masse forskellige sygdomme på samme tid?

Andre der har prøvet det samme?

Louise - som altså gerne vil være frisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Sisley

Ja, det lyder som inluenza - måske influenza A, hvis du er rigtig heldig...

God bedring

Anmeld

12. marts 2010

SaNiNa

Det lyder til du har fået sammen omgang som vi har her hjemme Nicklas startede natten til sidste fredag og er først idag ved at være rimelig frisk, mens vi andre nu er dårlige...

Håber snart du/vi er frisk igen...

Rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.