Lagersalg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

sbs78

Kunne vi ikke lave en fast tråd/debat hvor vi skriver hvor/hvornår der er lagersalg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

SaNiNa

sbs78 skriver:

Kunne vi ikke lave en fast tråd/debat hvor vi skriver hvor/hvornår der er lagersalg?

her er lige et link

klik

Anmeld

12. marts 2010

betina

Sebra holder lagersalg lørdag d. 20 marts på:
Snedkervej 17. 6710 Esbjerg V.
fra kl. 11.00 - 14.00

Lagersalget forgår denne gang inde i hallen, så der er god plads og mange skønne ting at komme efter.

Anmeld

12. marts 2010

LISBETH:-)

Jeg har skrevet samme forslag til Henrik for noget tid siden, men det blev desværre afvist

Jeg tænkte også at det ville være dejligt med en side hvor man kunne skrive, hvor og hvornår der var lagersalg. Men også hvordan lagersalget er, om der er mere tøj tilbage osv osv så man ikke kører forgæves når man kommer lang vejs fra!!!

Anmeld

12. marts 2010

sbs78

lisbeth2910 skriver:

Jeg har skrevet samme forslag til Henrik for noget tid siden, men det blev desværre afvist

Jeg tænkte også at det ville være dejligt med en side hvor man kunne skrive, hvor og hvornår der var lagersalg. Men også hvordan lagersalget er, om der er mere tøj tilbage osv osv så man ikke kører forgæves når man kommer lang vejs fra!!!

Ja det var lige sådan en debat/tråd jeg mente

Nå kan se på linket oven på, at der er en ligende tråd. Synes bare jeg tit høre, om andre der har været til lagersalg, hvor jeg tænker øv bare jeg havde været med. 

Anmeld

12. marts 2010

MM1987

betina skriver:

Sebra holder lagersalg lørdag d. 20 marts på:
Snedkervej 17. 6710 Esbjerg V.
fra kl. 11.00 - 14.00

Lagersalget forgår denne gang inde i hallen, så der er god plads og mange skønne ting at komme efter.

Er det noget de holder årligt??...eller kun engang imellem...??

Jeg har jo desværre ikke rigtig nogen at købe til endnu, men er helt vild med alle deres ting...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.