Hej I skønne kvindfolk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Vinker

TUSIND TAK for jeres dejlige hilsner - I er bare så søde og det varmer så meget at I skriver (også alle jer der skriver på FB til mig)

Jeg nyder dagen herhjemme sammen med Niklas Emil og Morten. De er ekstra søde ved mig idag så kan bestemt ikke klage

Niklas Emil sov også til 7.10, dejligt. Den sidste time sov han heeeelt tæt op af mig - faktisk havde han indtaget min hovedpude (lå på tværs på den) og jeg lå halvt ude af sengen, men det var nu hyggeligt at han lå og puttede hos mig    

Har fået rigtig fine gaver af dem - Lige noget jeg ønskede mig. Har fået den skønne fantasikæde fra Troldekugler som jeg så brændende ønskede mig. Den kæde er simpelthen genial. Der er uendelig mange muligheder for hvordan den kan bruges. Kun fantastien sætter grænser! Så har jeg fået en skøn parfume med deo til ( CK - in 2 U) Åååh den dufter bare helt fantastisk. Og sidst men ikke mindst min yndlings lipblam, Rose bud salve. Og det er da bare så hyggeligt med gaver på sengen og at ens søn så gerne hjælper med at pakke mine gaver op. 

I havde masser af fødselsdagsgæster i lørdags og får igen på søndag. Det er nu meget smart at Morten og jeg har fødselsdag med kun 5 dages mellemrum - Morten fyldte som bekendt 30 d. 7/3.

Glade hilsner fra fødselsdagsbarnet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Barbamama

Dejligt at du er blevet forkælet. FEDE gaver du har fået!!!! Er da helt misundelig!!!!

Anmeld

12. marts 2010

Bondepigen

Jamen, hvor lyder det til at du har haft en skøn dag, og har fået dejlige gaver... Skøøønt.

Anmeld

13. marts 2010

Vinker

michella80 skriver:

Dejligt at du er blevet forkælet. FEDE gaver du har fået!!!! Er da helt misundelig!!!!

Ja det var skønt med forkælelse - Det siger man ikke nej til ;)

Er også stadig helt høj på de gode gaver Morten havde købt, jubii :o)

Anmeld

13. marts 2010

Vinker

bondepigen skriver:

Jamen, hvor lyder det til at du har haft en skøn dag, og har fået dejlige gaver... Skøøønt.

Det var helt igennem en perfekt dag :o)

Anmeld

13. marts 2010

JustAnotherName

Sikke en skøn dag med dejlige gaver. Hvad mere kan man så ønske sig

Anmeld

14. marts 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Sikke en skøn dag med dejlige gaver. Hvad mere kan man så ønske sig

Jeg manglede i hvert fald ikke noget på min fødselsdag - den bedste i mange år :o)

Anmeld

15. marts 2010

lion

Lyder godt at du havde en skøn fødselsdag.

Hvor er de gaver bare flotte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.