Zoneterapi i rimelig afstand fra Odense??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

MM1987

Baagøe skriver:

Hi hi... Så jeg ikke lige....

Knus Linda

Men tak for svaret alligevel

Jeg har dog ringet lidt rundt, og fundet en som jeg følte mig tryg ved...

God weekend...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Pige2009

Mia Maia skriver:

Men tak for svaret alligevel

Jeg har dog ringet lidt rundt, og fundet en som jeg følte mig tryg ved...

God weekend...

Selv tak. Lad os høre dine erfaringer om stedet du har fundet, når du har været til behandling

K.h. Linda

Anmeld

12. marts 2010

MM1987

Baagøe skriver:

Selv tak. Lad os høre dine erfaringer om stedet du har fundet, når du har været til behandling

K.h. Linda

Jeg giver lige en anmeldelse på tirsdag når jeg har været afsted...

Anmeld

12. marts 2010

Pige2009

Mia Maia skriver:

Jeg giver lige en anmeldelse på tirsdag når jeg har været afsted...

Ja det lyder da super... Så har man lidt at vælge imellem, hvis det skulle blive aktuelt.

Anmeld

13. marts 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Hej

Er der nogen der kan anbefale en zoneterapeut i Odense, eller i rimelig afstand fra Odense??

Jeg vil nemlig rigtig gerne prøve det i forbindelse med min behandling, men vil gerne være sikker på jeg vælger en ordentlig en.

Mvh Mia Maia

Jeg kender en akupunktør der er kendt for gode resultater... Fertilitet er hendes speciale... Hun arbejder sammen med Ouh.... Gitte Ebbessen... Det skal vi til...

Ved ikke hvordan du har det med nåle... Men hun skulle være mega god... Min Fertilitetslæge var med på hende med det samme... De kendte hende og kunne kun anbefale det når vi nu har mulighed for det økonomisk...

Knus Lene

Anmeld

13. marts 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Jeg kender en akupunktør der er kendt for gode resultater... Fertilitet er hendes speciale... Hun arbejder sammen med Ouh.... Gitte Ebbessen... Det skal vi til...

Ved ikke hvordan du har det med nåle... Men hun skulle være mega god... Min Fertilitetslæge var med på hende med det samme... De kendte hende og kunne kun anbefale det når vi nu har mulighed for det økonomisk...

Knus Lene

Okay...Tak...

Jeg har godt nok bestilt tid hos en til på tirsdag, så nu prøver jeg lige hende først...

Men tak for svaret...

Anmeld

13. marts 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Okay...Tak...

Jeg har godt nok bestilt tid hos en til på tirsdag, så nu prøver jeg lige hende først...

Men tak for svaret...

Det var da så lidt!!!!

Knus Lene

Anmeld

16. marts 2010

MM1987

Så har jeg været til zoneterapi...

Hos AlternaTeam...

Hun var rigtig sød, og jeg synes kemien var god...

Jeg kan jo af gode grunde ikke fortælle om det virker, men jeg er sikker på det kun kan have god indvirkning, om ikke andet slapper jeg af og får nusset fødderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.