Malene76 skriver:
Hej derude.
Vi er nu nået så langt i processen at vi skal i gang med reagensglasbehandling. Vi har i dag fået en henvisning til en klinik, der skriver på deres hjemmeside at de ingen ventetid har. Mit dilemma er at jeg i maj skal afsted på charter rejse med en beboer fra mit arbejde og jeg er meget i tvivl om der er fornuftigt at starte før det. (forudsat at vi overhovede kan det) Jeg er bekymret for at blive dårlig eller utilpas af behandlingerne og synes simpelthen ikke jeg kan være det bekendt overfor "min" beboer eller mine kollegaer, hvis det i værste fald skulle påvirke min arbejdssituation. Had tænker I? Hvordan påvirkede behandlingen jer?
MVH Malene
Hej du
Altså behandlingen påvirkede ikke mig, så jeg ikke kunne arbejde eller noget......(Og mit humør var også fint hele vejen igennem hormon behandlingen, kunne dog blive ked af det engang imellem...........;o))
Meeen der er meget man skal tage højde for, man skal for det første tage hormoner hver dag, og flere slags, og helst gerne på samme tidspunkt hvergang.
Jeg tror jeg ville vente til efter, når du det er en arbejdsmæssig ferie, hvis det bare var ren fritid ville jeg tage afsted........
Held og lykke med det
Lene
Anmeld