fik en mail forleden om kønsscanning fra scannings klinikken til 5ookr. så gik jeg igang med at plage livet af min stakkels mand. til md scanning fik vi et- det er vist nok en pige- svar, og det var sgu lidt en tam fornemmelse. far følte sig fint tilfreds med at måske pigen var sund og rask og det var jeg jo osse. men men efter et par uger følte jeg bare en kæmpe trang for, at få sikker vished om kønnet når nu vi havde kastet os ud i at spørge til md scanning. synes bare, at når man har valgt at spørge til køn så vil man jo automatisk begynde at spore sig nærmere ind på navne, udstyr osv. så da min dejlige og overbærende mand havde lyttet længe nok til mig så sagde han: så bestil dog tid kvinde
åhh hvor jeg elsker ham
og tænk sig de har en tid allerede i dag 14.30. er jeg helt paranoia eller er der noget om det jeg lige har beskrevet?
TILLYKKE MED LILLE PIGEN...
Ha ha ha ha... Jeg havde det præsis på samme måde efter MD i Tirsdags...
Øhh, det er muligvis en pige, sagde jordemoderen.... Ja, det var jeg ligesom godt klar over at det muligvis var det ene eller det andet...
Så jeg gik nærmest i panik, og ringede til to skanningsklinikker og fik en afbudstid senere samme dag.... Weeee. Kæresten var HELDIGVIS ligeså nysgerrig som jeg. Det var fedt at få klar besked, og endnu en mulighed for at se den lille igen.
Bare rolig ven, du er bestemt ikke alene om "jeg-må-bare-vide-det" tanker.
NoName - der nu helt sikkert venter en pige.
Anmeld