jubii kønsscanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

sara4

fik en mail forleden om kønsscanning fra scannings klinikken til 5ookr. så gik jeg igang med at plage livet af min stakkels mand. til md scanning fik vi et- det er vist nok en pige- svar, og det var sgu lidt en tam fornemmelse. far følte sig fint tilfreds med at måske pigen var sund og rask og det var jeg jo osse. men men efter et par uger følte jeg bare en kæmpe trang for, at få sikker vished om kønnet når nu vi havde kastet os ud i at spørge til md scanning. synes bare, at når man har valgt at spørge til køn så vil man jo automatisk begynde at spore sig nærmere ind på navne, udstyr osv. så da min dejlige og overbærende mand havde lyttet længe nok til mig så sagde han: så bestil dog tid kvinde åhh hvor jeg elsker ham og tænk sig de har en tid allerede i dag 14.30.  er jeg helt paranoia eller er der noget om det jeg lige har beskrevet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det bliver da FEDT!!!! Kender selv følelsen af at være fuldstændigt besat af at finde ud af kønnet, så jeg ønsker dig en rigtig god oplevelse med scanningen, håber de kan se det! Og tillykke med den forstående mand

Kh

Rosa

Anmeld

12. marts 2010

bagger26

Det er dejligt.. Er også rigtig glad for at vide at vi venter os en pige.. Så gæld jer.. det er altid dejligt at se de små på sådan en scanning..

Anmeld

12. marts 2010

sara4

Rosa skriver:

Det bliver da FEDT!!!! Kender selv følelsen af at være fuldstændigt besat af at finde ud af kønnet, så jeg ønsker dig en rigtig god oplevelse med scanningen, håber de kan se det! Og tillykke med den forstående mand

Kh

Rosa

tusind tak jeg glæder mig helt vildt. jeg skal have min mor med som nok udadtil synes det er lidt noget pjat men jeg kender hende og hun går da til af lykke når hun skal se sit barnebarn på skærmen  jeg må forkæle min mand ekstra her i weekenden. jeg ku da høre på hans stemme, at han blev lidt skuffet over at jeg bare lige sprang til med den tid, selvom jeg jo godt vidste, at han ikke bare ku stikke af fra arbejde. uha det der med at tilfredsstille sine egne behov før end andre og jeg der er pædagog og arbejder med 3- 6 årige hver dag og netop arbejder meget med at lære de kære små at udsætte egne akutte behov og bla bla bla men ak jeg er jo gravid og momental lidt små tosset

Anmeld

12. marts 2010

sara4

bagger26 skriver:

Det er dejligt.. Er også rigtig glad for at vide at vi venter os en pige.. Så gæld jer.. det er altid dejligt at se de små på sådan en scanning..

dejligt at vide jeg ikke er den eneste i verden som ønsker at vide besked om kønnet 

Anmeld

12. marts 2010

skoust

glæder mig til at høre hvad det bliver..

Anmeld

13. marts 2010

sara4

lige en tilbage melding om resultatet på kønsscanning: det er en pige det gav ro i sindet at min- måske en pige- med sikkerhed er en pige.  min mor var helt rørt over at se prinsessen boltre sig inde i sin trygge hule 

Anmeld

13. marts 2010

Tina2

Tillykke med pigen i maven, jeg glæder mig SÅ meget til at få kønnet at vide- forhåbentlig til MD-scanningen, men ellers må jeg vente til 3D.....

Men jeg er SÅ nysgerrig!!! Har en af hver i forvejen så er fuldstændig ligeglad om det bliver dreng eller pige, det er bare MEGA nysgerrighed der gør jeg skal vide det

Anmeld

13. marts 2010

NoName

fik en mail forleden om kønsscanning fra scannings klinikken til 5ookr. så gik jeg igang med at plage livet af min stakkels mand. til md scanning fik vi et- det er vist nok en pige- svar, og det var sgu lidt en tam fornemmelse. far følte sig fint tilfreds med at måske pigen var sund og rask og det var jeg jo osse. men men efter et par uger følte jeg bare en kæmpe trang for, at få sikker vished om kønnet når nu vi havde kastet os ud i at spørge til md scanning. synes bare, at når man har valgt at spørge til køn så vil man jo automatisk begynde at spore sig nærmere ind på navne, udstyr osv. så da min dejlige og overbærende mand havde lyttet længe nok til mig så sagde han: så bestil dog tid kvinde åhh hvor jeg elsker ham og tænk sig de har en tid allerede i dag 14.30.  er jeg helt paranoia eller er der noget om det jeg lige har beskrevet?

TILLYKKE  MED LILLE PIGEN...

Ha ha ha ha... Jeg havde det præsis på samme måde efter MD i Tirsdags...

Øhh, det er muligvis en pige, sagde jordemoderen.... Ja, det var jeg ligesom godt klar over at det muligvis var det ene eller det andet...

Så jeg gik nærmest i panik, og ringede til to skanningsklinikker og fik en afbudstid senere samme dag.... Weeee. Kæresten var HELDIGVIS ligeså nysgerrig som jeg. Det var fedt at få klar besked, og endnu en mulighed for at se den lille igen.

Bare rolig ven, du er bestemt ikke alene om "jeg-må-bare-vide-det" tanker.

NoName - der nu helt sikkert venter en pige.

Anmeld

13. marts 2010

LouiseNielsen

Tillykke med den lille pige i din mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.