Hjaelp mig med et drengenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Anonym trådstarter

hej

jeg er gravid og har termin i aug. Jeg venter mig en lille dreng og skal nu til at finde navn.

Jeg bor i udlandet og har allerede en dreng som hedder mikkel saa det skal helst vaere noget der passer og ogsaa kan udtales paa engelsk. Jeg kan godt lide emil men er der andre forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

hej

jeg er gravid og har termin i aug. Jeg venter mig en lille dreng og skal nu til at finde navn.

Jeg bor i udlandet og har allerede en dreng som hedder mikkel saa det skal helst vaere noget der passer og ogsaa kan udtales paa engelsk. Jeg kan godt lide emil men er der andre forslag?

Jeppe og Mikkel synes jeg er gode sammen, men ved ikke om det kan siges på engelsk?

Ellers så er der Peter, Erik og Jacob som passer godt i stilen med Mikkel..

Knus..

Anmeld

12. marts 2010

oo

jeg kan godt lide Magne, det er så blødt og rundt - men jeg ved ikke om man vil kunne udtale det rigtigt på engelsk

Anmeld

12. marts 2010

3rollinger

Anonym skriver:

hej

Er helt vild med navnet Mikkel.

Andre navne der kan bruges paa engelsk:

Daniel
Samuel
David
Michael
Lukas
Victor
Markus

Anmeld

12. marts 2010

Lone Jakobsen

hvad med Oliver?

Anmeld

12. marts 2010

Corn

Max

William

Arthur

Jonathan

De ligger i hvertfald på vores navneliste

Anmeld

12. marts 2010

BinaMor

Joshua

Eliajh

Anmeld

12. marts 2010

Maria.

Tjuhl skriver:

jeg kan godt lide Magne, det er så blødt og rundt - men jeg ved ikke om man vil kunne udtale det rigtigt på engelsk

haha.. Min søn hedder Magnus, og det har min familie fra hhv. England og USA ret mange problemer med at udtale!

Anmeld

12. marts 2010

oo

Maria. skriver:

haha.. Min søn hedder Magnus, og det har min familie fra hhv. England og USA ret mange problemer med at udtale!

ja, de udtaler g'et ikk? altså et hårdt g? det lyder så ærgeligt, for så bliver navnet helt hårdt og kantet og i virkeligheden er det jo så dejligt rundt

Anmeld

12. marts 2010

Maria.

Tjuhl skriver:

ja, de udtaler g'et ikk? altså et hårdt g? det lyder så ærgeligt, for så bliver navnet helt hårdt og kantet og i virkeligheden er det jo så dejligt rundt

Jo, det bliver et helt andet navn.. Det bliver et hårdt navn! Det havde jeg jo selvfølgelig ikke med i mine overvejelser da vi valgte at kalde ham det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.