Forkølelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

betski

Min datter har nu været forkølet i ca 3-4 uger. Min mor synes jeg skal kontakte lægen, men tænker at hun da hverken kan gøre fra eller til ifht. en forkølelse? Jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

SaNiNa

Nicklas har været syg i 7 dag nu og da vi var ved lægen i mandage sagde han at der var utrolig meget i luften lige nu.

Vi var så ved lægenvagten en aften og der var bare så utrolig vildt mange som var forkølet, influenza ligende tegn. og ja nu er min og min mand osse blevet ramt og hle vores familie på begge sider ligger osse.

Så jeg tror altså ikke de kære læger kan hjælpe os andet end vist vi bliver vacc, men det jo ikke for alle bakterier.

God bedring med hende

Anmeld

12. marts 2010

Mathilde

Hvis hun "kun" er forkølet tror jeg ikke der er noget de kan gøre... Kun hvis hun har lungebetændelse eller lign.

Celina har også været forkølet i 3uger. Hun endte dog med at få mellemøresbetændelse hun var frisk i knap to uger og nu er hun mega forkølet igen... Tror bare det er sådan lige for tiden.

Anmeld

12. marts 2010

Pernille Sand Jensen

Min datter var goså forkølet i lang tid. Til sidst gik jeg til zoneterapi med hende fora t få bugt med snottet. Det hjalp.

Men jeg er også meget tilhænger af zoneterapi. Men jeg har kun positive erfaringer med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.