indbo forsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Louise Lenette Christensen

hmm vi havde ildebrand den 1 maj og der var sod skade i hele huset, de har ren gjort det men får man penge af forsikringen derefter...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

SaNiNa

Det var da forfærdelig håber i har det godt...

Hvis i har meldt skaden til jeres forsikringsselskab så for i pengene tilbage...

For det meste er det forsikringssleskabet som indhenter priser og de betaler... sådan var det hos os...

Håber at i alle har det godt efter branden, og at i ier kommet på plads igen...

(H)

Anmeld

24. maj 2008

MorCamilla

Jeg håber at I alle har det godt efter brænden, hvor frygteligt for jer...

Jeg mener også at man kan få en form for erstatning af forsikringen efter sodskader... Men jeg er ikke sikker.. (?) Prøv evt. at ringe til jeres forsikringsselvskab og spørg...

Held og lykke her fra...:)

Anmeld

24. maj 2008

Louise Lenette Christensen

Vi er okay min 3 årig søn vågnede om natten fordi hans natlampe var gået ud og da han så kaldte på mig og da jeg kom ud i gangen kunne jeg lugte brand og jeg fik dem hurtigt ud derfra... ilden var dog mere eller mindre gået ud af sig selv -der var gået ild i en el boks- så der må virkeligt ha været en deroppe som har holdt hånden over os... hmm får lige at vende tilbage til spørgsmålet så er det fordi jeg er en dør til den slags, altså det med at snakke med forsikringen... hmm og det ville da være ret og vide om der kommer nogen penge ind af døren eller man selv skal bede om dem... har tros alt mistet de ting der lå i fryseren og kæleskabet og en del af ungernes og mit tøj....

Anmeld

25. maj 2008

StineL

Hej Louise

Er glad for at høre, at I alle har det godt. Når man har haft brand, vil fx et skadesservice firma forsøge at redde de ting, der har fået sodskade. De ting der ikke kan reddes, kan du enten vælge at beholde alligevel (hvis de fx betyder meget for jer), og ellers får man en kontanterstatning, så du på denne måde kan erstatte tingene.

Håber det kunne hjælpe lidt:)

Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.