konstant nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

gruener

Hej Tøser.

Har egentlig holdt det for mig selv, men nu prøver jeg at ty til jeres gode råd og støtte.

Jeg er simpelthen konstant nervøs. Jeg er 13+4 og har faktisk haft en super graviditet so far.. Jeg har ingen kvalme haft i hvert fald. Dog har jeg haft en del smerter og lidt meget af svimmelhed.. Jeg har det bedre nu, men er simpelthen så nervøs for at der sker noget.. Selvom vores graviditet ikke var planlagt, før næste år, er jeg allerede meget knyttet til lille tut. Jeg ved i kan følge mig, når jeg siger, at jeg ikke vil kunne klare at der skete noget.. Det er sikkert pylret og dumt, men kan ikke få min nervøsitet væk.. Nogle der har det på samme måde, eller har været der???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

B&J

Ja da jeg var gravid tænkte jeg tit på da jeg arbejde om der kunne ske noget fordi jeg lyftede og flyttede på sække på 25-30kg foder og tanken er ikke sjov man bliver ked og trist.... men prøv at tænke i andre baner selv om det er svært, men det er fordi man ønsker sig sådan en lille størrelse over alt på jorden men den ligger altså trygt og godt inden i dig og glæd dig hver gang du skal høre hjerte lyd så ved du den har det godt.... men dit svimmel hed spiser du jern??? for højt eller for lavt blodtryk kan også være skyld i det...

Anmeld

12. marts 2010

ditdot

Hej,

Jeg synes det går lidt op og ned, mest nervøs har jeg nok også været i de uger, men glæd dig, snart kommer du til at mærke liv dagligt og det hjælper på det hele, er faktisk ikke nervøs længere synes bare det er fantastisk. Men sig mig, har du ikke været til NF for nylig? det kan jo give lidt ro i sjælen. Ellers synes jeg bare at du skal nyde at du er gravid og at du er over de første 12 uger, nu er risikoen jo meget meget mindre at noget går galt. Jeg tror at det hele vendte for mig omkring uge 16-17, der turde jeg tro på at alt var ok. Den lille ligger jo ualmindeligt godt og trygt derinde i maven. For mig hjalp det også at dyrke motion og bruge kroppen, syntes jeg gik rundt og passede for meget på, begyndte så i svømmehallen og hvor var det bare skønt at mærke sin krop og stole på at den nok skal passe på det lille myr.

knus herfra

Anmeld

12. marts 2010

gruener

Jeg tager Jern... Det er mest de mave smerter jeg render rundt med der gør mig nervøs. Har stort set ikke sovet i 3 dage, da det kommer i perioder med voldsom smerte.. Det er sikkert bare legament smerter, som de så fornemt kalder det Men i har sikkert ret.. Det er jo en drøm det her, så er man bare mere nervøs.. Håber jeg også får det bedre om ikke så længe.. Jeg har ikke engang født, og er allerede en pylremor.... !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.