opdate på 10 dage over tid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Spirit

Nå men nu er jeg altså 14 dage over tid liiiige om lidt. (om 1 time)  6+0 ville jeg så være. ifølge sidste mens.

Og har fået taget 2 Bp´er som sagde.... under 2.

MEN..... For satan i helved og sku..... Undskyld jeg bander.   Mine Nippels gør ondt. det er først kommet her for 1½ dag siden. jeg kan sidde helt stille og så niver det i min højre nippel.  og de føles når jeg rører dem som når man trykker på blå mærker. av av av   

Jeg fatter Minus af noget mere.    er så snot forvirret. 

Jeg har jo ligsom fattet at jeg nok ikke er gravid når bp siger negativ og jeg er stoppet med at teste.

Men hvorfor er det så lige at mine bryster er så ømme.   de er helt røde ude i snuden. 

HJÆLP hvor sker der med min krop.  

alle har sagt... efter bp så kommer din mens. men NEJ den er ikke kommet. og Nej jeg tænker ikke for meget på det.  har andre ting i hoved lige nu.     

Fatter bare ikke noget mere. hmmmm

Knus og kram

karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

tandbørsten

øv øv - jeg tror bare man skal erkende at man ikke blev garvid i denne omgang og så indse at man ikke selv er herre over det med ens mens her i babyprojektt desværre..

jeg er så gået 1 uge over til nu, men har blødt lidt i nat så jeg regner med at min mens er på vej.

jeg håber snart din mens kommer eller 2 streger

Anmeld

12. marts 2010

Spirit

Var så dum at køre i matas og købe 2 unistep g-test de stave med blåt låg.

og som den har gjort hele tiden.... kom der en ultra svag skyggestreg igen.  dog var det med eftermiddags/aften urin.

Det er sku underligt jeg kan blive ved med at lave dem. når bp er negativ.  griner.

tager en i morgen eller søndag og så må vi se hvad den siger med morgen urin.

Anmeld

12. marts 2010

trine1989

Spirit skriver:

Nå men nu er jeg altså 14 dage over tid liiiige om lidt. (om 1 time)  6+0 ville jeg så være. ifølge sidste mens.

Og har fået taget 2 Bp´er som sagde.... under 2.

MEN..... For satan i helved og sku..... Undskyld jeg bander.   Mine Nippels gør ondt. det er først kommet her for 1½ dag siden. jeg kan sidde helt stille og så niver det i min højre nippel.  og de føles når jeg rører dem som når man trykker på blå mærker. av av av   

Jeg fatter Minus af noget mere.    er så snot forvirret. 

Jeg har jo ligsom fattet at jeg nok ikke er gravid når bp siger negativ og jeg er stoppet med at teste.

Men hvorfor er det så lige at mine bryster er så ømme.   de er helt røde ude i snuden. 

HJÆLP hvor sker der med min krop.  

alle har sagt... efter bp så kommer din mens. men NEJ den er ikke kommet. og Nej jeg tænker ikke for meget på det.  har andre ting i hoved lige nu.    

Fatter bare ikke noget mere. hmmmm

Knus og kram

karina

jeg har prøvet nogenlunde det samme og jeg har fundet ud af at når min mens er forsinket får jeg virkelig ømme patter.

tror du skal lade være med at tænke over det for jo mere du selv tænker så tror din krop faktisk også at du er gravid  

lyder dumt men det er faktisk rigtig at man selv kan skubbe til sin cyklus ved at tænke for meget. mit råd er bare slap af og nyd al den sex og kærlighed med din mand

Knus Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.