Er min baby blind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.826 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Mona22

Så blev det endelig min tur til at blive mor til en smuk prinsesse..  Hun er idag 4 uger gammel...

Men er blevet lidt urolig for om hun er blind..

Altså hun kigger meget rundt og er meget opmærksom på hvad der sker rundt omkring hende, og jeg kan også få øjenkontakt med hende (tror jeg da).

Det der bekymre mig er, hvis jeg fører min finger eller hånd langsomt mod hendes øjne holder hun dem åbne indtil jeg rører øjet, først der lukker hun dem.. Ville jo mene hun burde lukke dem noget før...

Er dette normalt? For synes jo hun er opmærksom nok ellers.. Eller er det snyd?

Håber nogen kan hjælpe mig..  Måske har prøvet det på deres eget barn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Pige2009

Det er intet at være bekymret for. Min datter Laura på 4½ måned gør det samme, og det er meget almindeligt, når de er så små

K.h. Linda

Anmeld

11. marts 2010

Mona22

Baagøe skriver:

Det er intet at være bekymret for. Min datter Laura på 4½ måned gør det samme, og det er meget almindeligt, når de er så små

K.h. Linda

Fantastisk... Kan ikke lade vær med at blive lidt urolig.. Men dejligt at få et positivt svar.. Det var lige det jeg trænkte til at høre..

Anmeld

11. marts 2010

Pige2009

Mona22 skriver:

Fantastisk... Kan ikke lade vær med at blive lidt urolig.. Men dejligt at få et positivt svar.. Det var lige det jeg trænkte til at høre..

Dejligt. Når hun så også allerede kigger opmærksomt rundt, er det jo bare super

Anmeld

11. marts 2010

4kløver

min søn er blind på det ene øje.. og da vi var på riget kom jeg i snak med en mor vis dreng var blind og jeg kan fortælle dig at han lå bare og kiggede op og hans øjne flakede.. Og som mor til en halv blind kan jeg vil godt sige at der ikke er glæde/lys de i deres øjne så længe de er små syndes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.