skrig og skrål i det lille hjem :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

åh gud Fie.... hi hi... Jeg må indrømme at jeg grinede og jeg var HELT færdig da jeg så at hunden gik. Ha ha ha Det forstår man jo godt... Men åh det må være lidt hårdt at høre på hvis det bare er alt de slås om....

Det var først da Tina skrev det med Linda sad i baggrunden, at jeg lige måtte se filmen igen, havde slet ikke set hende...

Syndes selvfølige de er dejlige men nogen gange ville jeg ønske der var en knap på dem der kunne skrue ned for lyden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Det var først da Tina skrev det med Linda sad i baggrunden, at jeg lige måtte se filmen igen, havde slet ikke set hende...

Syndes selvfølige de er dejlige men nogen gange ville jeg ønske der var en knap på dem der kunne skrue ned for lyden

åh ja det kan jeg godt forstå....

Anmeld

12. marts 2010

lion

Hvor er de bare søde.

Det er jo let for mig at grine over dem, da jeg ikk skal hører på dem hele dagen.

Men skønne er dine piger.

Anmeld

12. marts 2010

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Tak, det varme og høre de ser søde ud for mor her er ved at gå ud af sit gode skin......

hvornår begynder de at bide??? Puha kan se det for mig....

Hvad skal man endlig gøre når de begynder at bide hinannen og måske far og mor?

Sikke dog en fest de holder;)

-her er Malucca begyndt at BIDE........ nappe, krasse!!!

Anmeld

12. marts 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Puha Amalie og Laura er bare så trætte for tiden og slås bare om at det legetøj de kan finde, og det er jo meget rart nu når jeg ikke kan gå, NOT!!!! Her er bare en lille bid af det de kan køre helt op over...

http://www.youtube.com/watch?v=o8QSeQMuJsw

Hehe, du skal bare købe 2 stk af hver ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.