Tina2...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Jeps, så den 4'er der behøver slet ikke være en du har fortrudt du aldrig fik, he he........

Hihi...min x spurgte den anden dag om vi ikke skulle lave en til.. men synes nu der er rigeligt,lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Tina2

Eva skriver:

Hihi...min x spurgte den anden dag om vi ikke skulle lave en til.. men synes nu der er rigeligt,lige nu..

Ja, så har du jo ikke engang det problem  Tror bestemt vi stopper efter nummer tre.....

Anmeld

11. marts 2010

Winnie

Tillykke med graviditeten

Min store datter blev 4 år lige efter at jeg fødte og hun havde godt nok også svært ved at forstå at baby skulle blive så længe i maven

Anmeld

11. marts 2010

Tina2

Winnie skriver:

Tillykke med graviditeten

Min store datter blev 4 år lige efter at jeg fødte og hun havde godt nok også svært ved at forstå at baby skulle blive så længe i maven

Ja, det er også rigtig lang tid for dem at vente.... Har også forklaret at det først skal være forår og sommer, og så skal vi til min brors bryllup på Bornholm (i aug) og SÅ kommer den:-)

Anmeld

11. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen TILLYKKE da!!! Jeg var slet ikke klar over at I prøvede at få en nummer 3 Fantastisk - og tillykke igen!!

Kh

Rosa

Anmeld

11. marts 2010

Tina2

Rosa skriver:

Jamen TILLYKKE da!!! Jeg var slet ikke klar over at I prøvede at få en nummer 3 Fantastisk - og tillykke igen!!

Kh

Rosa

Tak for det, næh det har heller ikke været noget vi har snakket om til nogen, og heller ikke de andre gange :-)

Man ved jo aldrig hvor lang tid det tager + man ved aldrig hvem der sidder og læser med på en side som denne..... Kunne jo være nogle familiemedlemmer osv, det har jeg været udsat for på en anden side.....

Men det gik STÆRKT!!!! :-) Og vi glæder os meget

Anmeld

11. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ha ha, ja den er god nok, bebs i vente   Glæder os rigtig meget og så den idag + fik det fortalt til Milas og Filuca.... :-)

I skal da også lige se billede af den lille myr

Hvor er jeg glad for at høre nyheden, Tina,  stort stort tillykke herfra! Hmm, så skal I nok op 3 x pølsehorn til næste år så:-)

Anmeld

11. marts 2010

Tina2

tinpou skriver:

Hvor er jeg glad for at høre nyheden, Tina,  stort stort tillykke herfra! Hmm, så skal I nok op 3 x pølsehorn til næste år så:-)

Ha ha, ja det bli'r sgu en dyr omgang at gå i Bilka  Og tak, det bli'r spændende! :-)

Anmeld

11. marts 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ha ha, ja det bli'r sgu en dyr omgang at gå i Bilka  Og tak, det bli'r spændende! :-)

Ja, det bliver da helt vildt spændende - uhh jeg bliver sgu helt rørt:-)

Anmeld

12. marts 2010

Winnie

Tina2 skriver:

Ja, det er også rigtig lang tid for dem at vente.... Har også forklaret at det først skal være forår og sommer, og så skal vi til min brors bryllup på Bornholm (i aug) og SÅ kommer den:-)

Ja, den måde brugte vi også, bare om julen  Og så kiggede vi meget på netbaby's baby billeder af hvor stor baby er og hvad den kan. Det var en stor succes her hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.