Hej alle sammen
Jeg vil på forhånd undskylde at jeg igen skriver et pænt træls og kedeligt indlæg. Især fordi jeg ikke er specielt aktiv her inde og ikke har skrevet ret meget. Men som altid følger jeg med i ALT. Både scanning, køn, sygdom, glæde og ikke mindst så nyder jeg billedrunderne 
Jeg vil ha' et nyt job!! Jeg har i dag været til samtale med min chef fordi jeg igen har haft for mange fraværs dage. Enten hvis jeg selv har været syg eller hvis pigerne har.
Hun kender udemærket godt min baggrund og ved at vi her INGEN der kan tage pigerne hvis de er syge. Jeg ved godt at der har været meget og det er da heller ikke fair overfor arbejdspladsen.... men jeg ved bare ikke hvad jeg skal stille op.
Synes bare ikke det er helt fair at presse mig lige nu. Er da for f..... lige kommet tilbage!
Hun får mig til at tvivle på om jeg gør mit arbejde godt nok. Har tudet hele dagen 
Samtidig har jeg det stadig af røven til!!! ÆVÆVÆVÆVÆV. Jeg sover stadig ikke skide godt og det kan mærkes igen nu da jeg jo har flere ting om ørene.
Jo selvfølgelig har jeg det meget bedre end jeg havde i sommers. MEGET MEGET. Jeg kan jo nu nyde min familie, slappe af og grine og pjatte. Jeg gør ikke ret meget rent, hvem skulle ha' troet det
og jeg føler at Kristine er kommet op til overfladen igen.
Jeg ærger mig bare over at søvnen stadig giver mig begrænsninger dagligt!!!
Nå, nyt job. Jeg troede faktisk ikke mit job havde en rolle i min tilstand men det er jeg klar over nu. En stor rolle. 
Men hvad skal jeg så lave?????
Køkkenet!!
Hmm... tja... det er næsten færidg eller noget??!!
Nej selvfølgelig er vi kommet et stykke videre men puha hvor tager det lang tid.
Men jeg får mit drømme køkken
og jeg kunne ikke ønske mig at der blev ændret en ting.
Thomas er ved at få lyserøde giraffer af mig. For der følger jo ting med sådan et køkken... nye lofter, nyt gulv, ny entre, nye døre ..... er det ikke rigtigt ??? 
Nå det må være nok pladder fra mig.
Mange knus Kristine - der gik ud og købte nyt nattøj til mig selv idag efter samtalen fordi jeg synes verden er uretfærdig!!
PS: Har i smagt "Jelly beans" ?? UHM