Nyt job søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

KWL

Hej alle sammen

Jeg vil på forhånd undskylde at jeg igen skriver et pænt træls og kedeligt indlæg. Især fordi jeg ikke er specielt aktiv her inde og ikke har skrevet ret meget. Men som altid følger jeg med i ALT. Både scanning, køn, sygdom, glæde og ikke mindst så nyder jeg billedrunderne

Jeg vil ha' et nyt job!! Jeg har i dag været til samtale med min chef fordi jeg igen har haft for mange fraværs dage. Enten hvis jeg selv har været syg eller hvis pigerne har.

Hun kender udemærket godt min baggrund og ved at vi her INGEN der kan tage pigerne hvis de er syge. Jeg ved godt at der har været meget og det er da heller ikke fair overfor arbejdspladsen.... men jeg ved bare ikke hvad jeg skal stille op. Synes bare ikke det er helt fair at presse mig lige nu. Er da for f..... lige kommet tilbage! Hun får mig til at tvivle på om jeg gør mit arbejde godt nok. Har tudet hele dagen

Samtidig har jeg det stadig af røven til!!! ÆVÆVÆVÆVÆV. Jeg sover stadig ikke skide godt og det kan mærkes igen nu da jeg jo har flere ting om ørene.

Jo selvfølgelig har jeg det meget bedre end jeg havde i sommers. MEGET MEGET. Jeg kan jo nu nyde min familie, slappe af og grine og pjatte. Jeg gør ikke ret meget rent, hvem skulle ha' troet det og jeg føler at Kristine er kommet op til overfladen igen.

Jeg ærger mig bare over at søvnen stadig giver mig begrænsninger dagligt!!!

Nå, nyt job. Jeg troede faktisk ikke mit job havde en rolle i min tilstand men det er jeg klar over nu. En stor rolle.

Men hvad skal jeg så lave?????

Køkkenet!! Hmm... tja... det er næsten færidg eller noget??!!

Nej selvfølgelig er vi kommet et stykke videre men puha hvor tager det lang tid.

Men jeg får mit drømme køkken og jeg kunne ikke ønske mig at der blev ændret en ting.

Thomas er ved at få lyserøde giraffer af mig. For der følger jo ting med sådan et køkken... nye lofter, nyt gulv, ny entre, nye døre ..... er det ikke rigtigt ???

Nå det må være nok pladder fra mig.

Mange knus Kristine - der gik ud og købte nyt nattøj til mig selv idag efter samtalen fordi jeg synes verden er uretfærdig!!

PS: Har i smagt "Jelly beans" ?? UHM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Barbamama

Ej hvor træls altså... Ja det kan virkelig gøre noget ved en hvis man føler man ikke slår til på arbejdet og det så ligefrem er chefen der pointerer det.... Ved slet ikke hvad jeg skal sige.... Hvad er udsigterne til at finde et andet job????

Håber det nye nattøj kan få dig til at sove bedre. Hi hi. Knuuuus

Anmeld

11. marts 2010

KWL

michella80 skriver:

Ej hvor træls altså... Ja det kan virkelig gøre noget ved en hvis man føler man ikke slår til på arbejdet og det så ligefrem er chefen der pointerer det.... Ved slet ikke hvad jeg skal sige.... Hvad er udsigterne til at finde et andet job????

Håber det nye nattøj kan få dig til at sove bedre. Hi hi. Knuuuus

Ved ikke hvad udsigterne er. Der er jo ikke så mange at ta' af lige pt. Men jeg vil da forsøge....eller vil jeg??? Jeg er jo bare ikke sikker på noget.

Ja håber også nattøjet gør noget ved søvnen i nat

Anmeld

11. marts 2010

Barbamama

Kristinewl skriver:

Ved ikke hvad udsigterne er. Der er jo ikke så mange at ta' af lige pt. Men jeg vil da forsøge....eller vil jeg??? Jeg er jo bare ikke sikker på noget.

Ja håber også nattøjet gør noget ved søvnen i nat

Nej det er også det værste ved at lede efter nyt job. Man ved hvad man har og ikke hvad man får..... Håber da de kan forstå at det ikke er modvilje mod stedet der skyldes at du har været væk.

Anmeld

11. marts 2010

KWL

michella80 skriver:

Nej det er også det værste ved at lede efter nyt job. Man ved hvad man har og ikke hvad man får..... Håber da de kan forstå at det ikke er modvilje mod stedet der skyldes at du har været væk.

Håber jeg også. Tror også hun ved det. Jeg kan også sagtens se det fra hendes side. Hun skal jo have skolen til at fungerer. Jeg magter bare ikke bliver presset lige nu

Anmeld

11. marts 2010

Barbamama

Kristinewl skriver:

Håber jeg også. Tror også hun ved det. Jeg kan også sagtens se det fra hendes side. Hun skal jo have skolen til at fungerer. Jeg magter bare ikke bliver presset lige nu

Nej det kommer altid på de værste tidspunkter.... Men er det ikke også noget med at de SKAL tage en ind til sådan en samtale efter et vidst antal sygedage om lederen synes det er en god ide eller ej. Tror det er noget der er pålagt dem....

Anmeld

11. marts 2010

KWL

michella80 skriver:

Nej det kommer altid på de værste tidspunkter.... Men er det ikke også noget med at de SKAL tage en ind til sådan en samtale efter et vidst antal sygedage om lederen synes det er en god ide eller ej. Tror det er noget der er pålagt dem....

Jo det er det. Jeg raser også bare. Ved godt hun skal og jeg HAR været meget væk. Ved bare ikke hvordan jeg skal lave det om

Anmeld

11. marts 2010

Barbamama

Kristinewl skriver:

Jo det er det. Jeg raser også bare. Ved godt hun skal og jeg HAR været meget væk. Ved bare ikke hvordan jeg skal lave det om

Nej det kan man jo ligesom ikke rigtigt.... Men tænk på at du nu i hvert fald har kunne få forklaret hvorfor du har været væk. Nu ved hun det da og så kan du jo ikke gøre mere... Hun kan jo heller ikke gøre en fis ved at dine børn (og du selv) bliver syge....

Anmeld

11. marts 2010

TbCp

Øv at du stadig døjer med søvnmangel, det er jo simpelthen så vigtigt for at man kan fungere!!!

Og hvor er det da træls med arbejdet!!! Ikke særligt menneskeligt at hun ikke sætter sig bedre ind i din situation! Selvfølgelig er det ikke godt med for meget fravær... men for pokker... du skal da lige have en chance.

Håber der kommer lidt billedr ind af det nye køkken

Og jelly beans!!! Yes maam! Købte en KÆMPE glas sidst vi var i tyskland og de forsvandt (alt for) hurtigt

Anmeld

11. marts 2010

KWL

TbCp skriver:

Øv at du stadig døjer med søvnmangel, det er jo simpelthen så vigtigt for at man kan fungere!!!

Og hvor er det da træls med arbejdet!!! Ikke særligt menneskeligt at hun ikke sætter sig bedre ind i din situation! Selvfølgelig er det ikke godt med for meget fravær... men for pokker... du skal da lige have en chance.

Håber der kommer lidt billedr ind af det nye køkken

Og jelly beans!!! Yes maam! Købte en KÆMPE glas sidst vi var i tyskland og de forsvandt (alt for) hurtigt

Ja det er noget røv at søvne stadig driller. Ved slet slet ikke hvordan jeg skal vende det.

Skal nok lige putte et par billeder ind snart. Viser det jo gerne frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.