muss1990 skriver:
hej
min kæreste og jeg prøver at blive gravide og min menstration er 11 dage forsinket. jeg har taget 3 tests i løbet af sidste uge og de er alle negative. jeg pletblødte meget meget lidt under min menstrationsperiode. sidste gang jeg var gravid aborterede min krop. men der kunne jeg også først se et svagt svar i omkring 5-6 uge. Kan det bare være stress? har hørt det normalt at kvinder pletbløder lidt når man er blevet gravid?
vil meget gerne høre nogle erfaringer
Knus karina
Hej 
Hvis du er stresset kan din krop godt Springe mens over
Og hvis du virkelig brændende ønsker at blive gravid kan din krop tro den er gravid selvom den ikk er det 
Men det kan os være du er gravid, Vent 2-3 dage og tag en ny test hvis den stadig er negativ og der ingen mens er kommet ta til læge og få taget en blodprøve 
Jeg var igennem noget lign, bare uden blødning, Jeg manglede mens i en månede og jeg testede og testede og alle viste negativ, tog til lægen og der viste urinprøven os negativ, men blodprøven viste positiv ( det her var næsten 4 uger efter forventet mens ) - og jeg er nu gravid i 36. uge..
så du kan sagtens være gravid men tag li en slapper uden at tænke over det i 2-3 dage og så test igen 
Knus
Anmeld