gravid eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

muss1990

hej

min kæreste og jeg prøver at blive gravide og min menstration er 11 dage forsinket. jeg har taget 3 tests i løbet af sidste uge og de er alle negative. jeg pletblødte meget meget lidt under min menstrationsperiode. sidste gang jeg var gravid aborterede min krop. men der kunne jeg også først se et svagt svar i omkring 5-6 uge. Kan det bare være stress? har hørt det normalt at kvinder pletbløder lidt når man er blevet gravid?

vil meget gerne høre nogle erfaringer

Knus karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

LRJ

muss1990 skriver:

hej

min kæreste og jeg prøver at blive gravide og min menstration er 11 dage forsinket. jeg har taget 3 tests i løbet af sidste uge og de er alle negative. jeg pletblødte meget meget lidt under min menstrationsperiode. sidste gang jeg var gravid aborterede min krop. men der kunne jeg også først se et svagt svar i omkring 5-6 uge. Kan det bare være stress? har hørt det normalt at kvinder pletbløder lidt når man er blevet gravid?

vil meget gerne høre nogle erfaringer

Knus karina

Hej

Hvis du er stresset kan din krop godt Springe mens over Og hvis du virkelig brændende ønsker at blive gravid kan din krop tro den er gravid selvom den ikk er det

Men det kan os være du er gravid, Vent 2-3 dage og tag en ny test hvis den stadig er negativ og der ingen mens er kommet ta til læge og få taget en blodprøve

Jeg var igennem noget lign, bare uden blødning, Jeg manglede mens i en månede og jeg testede og testede og alle viste negativ, tog til lægen og der viste urinprøven os negativ, men blodprøven viste positiv ( det her var næsten 4 uger efter forventet mens ) - og jeg er nu gravid i 36. uge..

så du kan sagtens være gravid men tag li en slapper uden at tænke over det i 2-3 dage og så test igen

Knus

Anmeld

11. marts 2010

muss1990

Ej hvor er det vildt at der skulle så meget til at se et positivt resultat. men ja ved godt det kan være stress bare vildt hvad stress kan gøre så

Men tror det er en god idé med at vente de antal dage og så tar jeg til lægen hvis den stadig er negativ. men tusind tak for dit gode råd

knus

Anmeld

11. marts 2010

MarleneH

hvis man virkelig ønsker at blive gravid, kan kroppen desværre godt drille en lidt   Men ville da prøve at teste igen om et per dage Krydser finger for dig!!

Knus Marlene 12+5

Anmeld

11. marts 2010

muss1990

tak

sjovt man skulle møde dig herinde  er du gravid nu?

Anmeld

11. marts 2010

MarleneH

hehe ja tænkte det samme  ja jeg er gravid.. jeg går ind i 13 uge på lørdag..så det er skønt

Anmeld

11. marts 2010

muss1990

ja ikke? og stort tillykke!  du må da være super glad så.

Anmeld

12. marts 2010

MarleneH

det er vi også... men held og lykke til jer to

Anmeld

12. marts 2010

muss1990

jo tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.