Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det er en uge siden jeg har født og vil lige høre om man kan få menstruation smerter efter det???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: det er en uge siden jeg har født og vil lige høre om man kan få menstruation smerter efter det???
Har aldrig haft det - eller hørt det...
Men det kan sikkert godt lade sig gøre, så det føles som mens smerter...
Nu har jeg jo ikke født, så aner det ikke... men er det ikke efterveer tror du? Dem kan man jo godt have i et par uger efter har jeg hørt.
Laura
Jeg ved man får efter veer... Mon ikke det er dem...
ønskebarn74 skriver: Jeg ved man får efter veer... Mon ikke det er dem...
Jaa ved ikke det er det sikkert ved kun det gør av av
Det kan være du har efter-veer fordi din livmoder trækker sig sammen. Det sker især når man ammer. Det er mit bedste bud.
Og ja, det kan gøre ret ondt
Mathilde skriver: Det kan være du har efter-veer fordi din livmoder trækker sig sammen. Det sker især når man ammer. Det er mit bedste bud. Og ja, det kan gøre ret ondt
mon ikke de kan komme uden man ammer for det gør jeg ikke
Jo, naturligvis kan de komme uden at man ammer, eller ville livmoderen på ikke ammende folk jo aldrig blive normal igen
Vil også skyde på det er efterveer måske, de kan gøre lige så ondt som ens opstarts veer...især 2 gang
B&J skriver: mon ikke de kan komme uden man ammer for det gør jeg ikke
Ja som MariaE skriver, så kan de sagtens komme selvom du ikke ammer...
Tror det er det du mærker.
Jo selvfølgelig, men de er tit kraftigere hos dem der ammer, der kan de være lie så slemme som når veerne er på sit højeste:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128