Hejsa
Nu maler jeg jo fanden på væggen med det samme jeg høre en have ondt i den ene side af maven... Nu ved jeg ikke hvilken side du har ondt, men er det venstre side så ville jeg med det samme kontakte føde afd....
Da det i værste tilfælde kan være begyndende moderkageløsning, og det er meget farligt... Min mor mistede for mange år siden en lille dreng ved det, fordi hun ikke blev taget seriøst da hun var ved læge med meget ondt i venstre side af maven.... Det der sker er moderkagen løsner sig, også kan den "falde ned" og lukke for ilten, og ja så er det slut... Phuuu!!
Har en veninde som i søndags omlevede det sammen, og hun havde flere gange kontakten lægen ang smerterne, men blevet sendt hjem og fik afvide alt var okay... Men søndag nat gik det galt, heldigvis var ambulancen hurtig og hun fødte en dejlig lille dreng 6 uger for tidlig....
Skriver det ikke for at gøre dig bange, som sagt er jeg nok bare ekstra opmærksom på lige netop moderkageløsning, fordi jeg ved hvpr galt det kan gå hvis man ikke bliver taget seriøs eller hvis man ikke selv reagere på det....
Anmeld