Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mullemus86 skriver: Hej alle sammen.. Undskylder hvis spørgsmålet er blevet stillet før.. Min lille søn på 7 uger er ved at få sine to første tænder.. Han synes ikke det er rigtig sjovt, bliver on-off ked af det, vågner med klynk og bliver først tilfreds, når mor her gnubber på hans små gummer.. Synes ikke helt den løsning er så holdbar.. Kunne jo også godt tænke mig lidt søvn ind i mellem.. Ved I om der findes noget smertelindrende creme, som må bruges i munden? Og evt. hvad det hedder? Evt. andre råd modtages med kys-hånd..! På forhånd tak
Hej alle sammen.. Undskylder hvis spørgsmålet er blevet stillet før.. Min lille søn på 7 uger er ved at få sine to første tænder.. Han synes ikke det er rigtig sjovt, bliver on-off ked af det, vågner med klynk og bliver først tilfreds, når mor her gnubber på hans små gummer.. Synes ikke helt den løsning er så holdbar.. Kunne jo også godt tænke mig lidt søvn ind i mellem.. Ved I om der findes noget smertelindrende creme, som må bruges i munden? Og evt. hvad det hedder? Evt. andre råd modtages med kys-hånd..! På forhånd tak
hold op det er tidligt han får tænder
mener man kan få noget på apoteket der lindrer smerten. min søn får en skive kold agurk at bide i, men han er så også væsentligt ældre.
Matas har noget, det er noget der hedder Dan et eller andet - Slutter med Zan..
Der er jo også gummedråber fra apoteket, som er lokal bedøvende, men hvor godt det er til små bebser ved jeg ikke lige. Og børnepanodil er jo nok heller ikke sagen til sådan en mini fyr!
Håber snart de bryder igennem, så er det værste ovre har jeg ladet mig fortælle
- skriver: Ved der er noget lokal bedøvende creme.. Ville dog ikke bruge det når han skal sove i frygt for han skulle sluge sin tunge...
Ved der er noget lokal bedøvende creme..
Ville dog ikke bruge det når han skal sove i frygt for han skulle sluge sin tunge...
Jeg købte nogle gummedråber i Matas og de virkede godt. Min datter var også helt vild med at tygge i en stofble. Prøv at gnid den på hans gummer. Eller en tandbørste....
Jeg fik noget lokalbedøvende til at smøre på gummerne til min datter.. Hun er dog meget plaget af smerter ved tandfrembrud, og var dog også noget ældre end din lille dreng.. Grundet den lokalbedøvende effekt, er det også noget der er receptpligtigt.. Navnet er Dolodent.. Når din søn er så lille som han er, så ville jeg også prøve mig frem med kolde klude til at sutte i, og en god omgang gnubben.. held og lykke med det, og god bedring til ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128