Nf..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Pocha

Så har jeg været til informationsmøde på OUH og dermed også fået tid til NF. Det er først den 8/4, dvs at jeg er 13+5 på det tidspunkt. Er det ikke lidt sent?? Eller er det bare mig der er meget utålmodig??

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

smokin

Pocha skriver:

Så har jeg været til informationsmøde på OUH og dermed også fået tid til NF. Det er først den 8/4, dvs at jeg er 13+5 på det tidspunkt. Er det ikke lidt sent?? Eller er det bare mig der er meget utålmodig??

Rikke

grænsen er jo 13+6 så det er da lige med numsen i vandskorpen  bedre sent end aldrig, eller hvad man nu siger. ..

Anmeld

11. marts 2010

Pocha

Jeg har også skrevet forkert, jeg vil være 13+6.. Men de ved vel hvad de gør..

Rikke

Anmeld

11. marts 2010

Sesse89

Nu går ejg selv til kontrol og scanninger på OUH og de er meget søde derover så måske du kan prøve at ringe til dem og høre af om de ikk kan rykke den lidt frem fordi du ikk har det godt med at det bliver så sent i forhold til hvor langt du er henne..

Fik selv f.eks rykket min MD fra 20+1 (mener jeg) til uge 18+?

Anmeld

11. marts 2010

Pocha

Sesse89 skriver:

Nu går ejg selv til kontrol og scanninger på OUH og de er meget søde derover så måske du kan prøve at ringe til dem og høre af om de ikk kan rykke den lidt frem fordi du ikk har det godt med at det bliver så sent i forhold til hvor langt du er henne..

Fik selv f.eks rykket min MD fra 20+1 (mener jeg) til uge 18+?

Jo det tror jeg at jeg vil prøve. Ved min sidste graviditet blev jeg rykket to dage frem, og hvis de også gør det denne gang, så vil jeg jo egentlig være 14+1.

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Pocha skriver:

Jo det tror jeg at jeg vil prøve. Ved min sidste graviditet blev jeg rykket to dage frem, og hvis de også gør det denne gang, så vil jeg jo egentlig være 14+1.

Så laver de altså bare tripletest istedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.