stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Ranarupta

RumlesMor skriver:

Har købt mine herfra...www.nusling.dk

Hehe, det link skulle jeg til at poste... 

De er bare så fine!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Ranarupta

Det der med at farve selv i vaskemaskinen... Puh, jeg har kun dårlige erfaringer med det. 
Hver gang jeg har gjort det, er alle rillerne i gummipakningen ved det runde vindue fyldt med farve.
Jeg ved dog ikke, om det har en betydning - tør dog ikke vaske tøj med de farvekager i rillerne.

Men så kan man selvfølgelig altid farve det i en balje...

Anmeld

11. marts 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

Hej kloge kvinder...

Nogen som kender nogle gode hjemmesider hvor man kan købe stofbleer enten med fine motiver eller i lækre farver?

Knus Caroline

UNDSKYLD...jeg tumpe. Du spørger jo ikke efter hvide...men netop efter mønstrerede stofbleer. Jeg har selv købt lilla stofbleer i babysam også...

Beklager jeg ikke fik svaret ordenligt før :-)

Anmeld

11. marts 2010

L-Mortil3

Hihi herhjemme er vi STOR forbrugere af stofleer!

Jeg gjorde det,jeg kørte byens genbruger tynde, og fik mig godt 40 stofbleer for små 50 kr ca.

Så hjem og farve dem, i dejlige farver i en balje (Har en dejlig stor, SPRIT ny vaskemaskine, så DEN skulle ikke lige bruges til det )

Så mit bedste råd til storforbrugere, køb dem billigt endten som sampak eller i genbrug.

PS. Du kan jo også "batik" farve dem (er det ikke det der hedder) - Der hvor man sætter elastikker forskellige steder på stoffet, og så kommer der sjove ringe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.