Er hun mon på vej ud ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Karo

Jeg har haft det lidt underligt idag. Jeg har haft ondt i den nederst del af mave og ondt i ryggen. Da jeg ingen problemer har haft med smerter i ryg eller mave i min graviditet tænker jeg lidt om det mon er fødslen der er ved at gå igang ? Jeg er andengangs fødende, men sidst blev jeg sat igang og jeg gik derfor direkte i veer uden nogen form for indikator om at nu var fødslen på vej. Jeg ved godt jeg er stor og det kan være belastningen der gør jeg har ondt, men jeg tænke at jeg lige ville spørge jer hvad i siger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

mortilfreja

Karo skriver:

Jeg har haft det lidt underligt idag. Jeg har haft ondt i den nederst del af mave og ondt i ryggen. Da jeg ingen problemer har haft med smerter i ryg eller mave i min graviditet tænker jeg lidt om det mon er fødslen der er ved at gå igang ? Jeg er andengangs fødende, men sidst blev jeg sat igang og jeg gik derfor direkte i veer uden nogen form for indikator om at nu var fødslen på vej. Jeg ved godt jeg er stor og det kan være belastningen der gør jeg har ondt, men jeg tænke at jeg lige ville spørge jer hvad i siger ?

Hej.

Min veninde fik mange smerter i ryggen og tog lige for en sikkerheds skyld til jordemoderen og der var fødslen igang.

Så ring til jordemoderen eller fødegangen og hør hvordan du skal forholde dig.

Held og lykke med fødslen.

Kram

Anmeld

11. marts 2010

Ox.

Jeg fik rigtig ondt nederst i maven om dagen, hvor veerne startede om natten, så det kan godt tænkes

Jeg havde også ekstreme rygsmerter, men der var en decideret trekant ind i min ryg fordi maven var så tung til sidst, så det var derfor, viser lige billede med min ryg fra da jeg var ca 14 uger henne, og så det sidste billede om dagen hvor jeg fik veer om natten ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.