Mærkelige brystvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg synes mine brystvorter er underlige, og ved ikke om det er normalt under en graviditet. Det er kun helt ude på spidsen eller hvad man skal sige, der bliver de helt mørkebrune, tørre, hårde og sprækkede, men når de bliver våde i bad mv. kan man nulre det brune af i små klumper, og bagefter ser det hele helt normalt ud igen. Er det mon normalt, og skal man vaske de af, jeg går ud fra at det er dødt, siden det kommer af unde jeg kan mærke det, men jeg ved det jo ikke. Vil helst ikke gøre noget, som kan betyde at amningen blive sværere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Risen

Anonym skriver:

Jeg synes mine brystvorter er underlige, og ved ikke om det er normalt under en graviditet. Det er kun helt ude på spidsen eller hvad man skal sige, der bliver de helt mørkebrune, tørre, hårde og sprækkede, men når de bliver våde i bad mv. kan man nulre det brune af i små klumper, og bagefter ser det hele helt normalt ud igen. Er det mon normalt, og skal man vaske de af, jeg går ud fra at det er dødt, siden det kommer af unde jeg kan mærke det, men jeg ved det jo ikke. Vil helst ikke gøre noget, som kan betyde at amningen blive sværere.

hej ! 

Ja der sker meget med brysterne under graviditeten. Mine er også tørre og der kan godt sidde lidt mælk/væske/hud som man kan nulre af.. Jeg tror ikke der sker noget ved at fjerne det, men bruger istedet bare en crem efter badet eller lidt babyolie under bruseren.. .. Men bare rolig !

Anmeld

11. marts 2010

Barbamama

blander mig lige selvom jeg ikke er gravid, men det døjede jeg også rigtig meget med da jeg var gravid. Jeg pillede det af engang imellem. Det var vildt ulækkert og det mærkelige var at ens bryster ligesom var almindelige indenunder. Ved ikke om det er noget råmælk det sidder der....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.