Social- og sundhedsassistent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

SaNiNa

Overvejer meget at søge inde på Social- og sundhedsassistent uddannelsen.

og der får man jo løn.

jeg er 24 år jeg ville kunne starte pr 1 oktober og så vil jeg få 9000kr før skat, men jeg bliver så 25år 2 måneder efter starte og så får man jo en hel del mere.

så vil høre om der er nogen som har prøvet det og om man så får som en 25 år når man bliver 25 år eller får man stadig kun det til under 25 år.

Håber i forstår. og der er en som har prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Findusinde

Sanne og Nicklas skriver:

Overvejer meget at søge inde på Social- og sundhedsassistent uddannelsen.

og der får man jo løn.

jeg er 24 år jeg ville kunne starte pr 1 oktober og så vil jeg få 9000kr før skat, men jeg bliver så 25år 2 måneder efter starte og så får man jo en hel del mere.

så vil høre om der er nogen som har prøvet det og om man så får som en 25 år når man bliver 25 år eller får man stadig kun det til under 25 år.

Håber i forstår. og der er en som har prøvet det

Bum Bum, det ved jeg ikke.. Men du kan kun få voksenløn hvis du har mindst et års relevant erhvervserfaring..

Anmeld

11. marts 2010

Mai-pigen

Hej Hej..

Jeg er i fuld sving med ssa uddannelsen, og er snart færdig! Jeg harfået voksenelevløn, og er af den erfaring at det er noget man skal søge inden man starter på uddannelsen, da det heller ikke er alle der kan få det..

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte skolen, eller evt FOA, og høre om de kender forholdende, men tror næsten, man skal være fyldt 25 ved uddannelses starten..

MVH

Majbrit

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

jeg er ssh nu, men er på barsel uden job efterfølgende... tror jeg kontakter min fagforening de må vide hvordan jeg skal gøre

Anmeld

11. marts 2010

Mai-pigen

god plan.. held og lykke....

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

Har lige snakket med fag. for at få voksen løn skal man være fyld 25 år ved start have 1 års erfaring inde for 4 år.

Så jeg venter lige med at søge ind til næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.