Suzuki Alto og hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Ina33

Hmm jeg tror at jeg har bestemt mig for at jeg vil have mig en Suzuki Alto, dels fordi jeg ikke har brug for en stor bil, og så er ejerafgiften kun på 500 kr. om året. Der udover kører den 20 km. på literen....  En super økonomisk bil, som vil passe fint til mine behov.

MEN er der nogle der kender bilen? Mit spørgsmål går på, kan der sidde en mellemstor hund i bagagerummet, eller er det bare for lille?  (En golden retriver størrelse)

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Lone Jakobsen

Loppe skriver:

Hmm jeg tror at jeg har bestemt mig for at jeg vil have mig en Suzuki Alto, dels fordi jeg ikke har brug for en stor bil, og så er ejerafgiften kun på 500 kr. om året. Der udover kører den 20 km. på literen....  En super økonomisk bil, som vil passe fint til mine behov.

MEN er der nogle der kender bilen? Mit spørgsmål går på, kan der sidde en mellemstor hund i bagagerummet, eller er det bare for lille?  (En golden retriver størrelse)

Louise

jeg mener det var sådan en min veninde havde for 10 år siden, og der ku bagage rummet kun rumme 2 kasser øl. altså hvad der svarer til en halvfed gravhund

Anmeld

11. marts 2010

9510

Loppe skriver:

Louise

jeg tror ikke min labrador/retriver ville kunne være i et bagagerum på en alto, syns de er meget små,,

men nu har jeg ikke set det på de nye altoer, kun den gamle model

Anmeld

11. marts 2010

Gaya

Loppe skriver:

Louise

Jeg vil sige at hvis du har en hund af den størrelse, så har du brug for en større bil........

Det behøver jo ikke være en KÆMPE bil, men noget størrere en de helt små der er på markedet.....

Go jagt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.