Daniella´s Hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

4xGreve

Ja som overskriften lyder så drejer denne tråd sig om Daniella´s hår..

Hendes hår er utrolig tørt og meget filtret, vi har været til frisøren og fået hende klippet tros det hun næsten ingen hår har bare pga alt det filter...

Vi vasker kun hendes hår i vand da vi gerne vil udsætte bruge af sæbe mm. så længe som muligt, men havd kan vi gøre for at få hendes hår sund og blødt??

Mvh TrioeN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

LotteGabriella

WiitrioeN skriver:

Hendes hår er utrolig tørt og meget filtret, vi har været til frisøren og fået hende klippet tros det hun næsten ingen hår har bare pga alt det filter...

Vi vasker kun hendes hår i vand da vi gerne vil udsætte bruge af sæbe mm. så længe som muligt, men havd kan vi gøre for at få hendes hår sund og blødt??

Mvh TrioeN

Put en lille smule babyolie i (så det ikke bliver fedtet, prøv jer frem), det hjælper på det...vi har haft samme problem med Daniellas hår

Anmeld

11. marts 2010

RumlesMor

WiitrioeN skriver:

Mvh TrioeN

Har ikke selv prøvet det, men en veninde sendte mig følgende link for et stykke tid siden - om samme emne. Det hedder Rasul Jord.

Prøv se her... http://www.maisha.dk/node/98

Der står også lidt om sæbe generelt, hvordan det virker osv.

Anmeld

11. marts 2010

4xGreve

mang tak for de gode svar!!

Anmeld

11. marts 2010

Diana...

LotteGabriella skriver:

Put en lille smule babyolie i (så det ikke bliver fedtet, prøv jer frem), det hjælper på det...vi har haft samme problem med Daniellas hår

Ja jeg vil os sige olie. Jeg bruger olie i mit hår staden for balsam det er sundere og dejlig net at bruge og kan købes hos de fleste frisøre. 

Men tror baby olie er godt nok til børn.

Anmeld

11. marts 2010

Cris

Jeg har også hørt at rassul skulle være rigtigt godt.

Min veninde har en pige, som først fik rigtigt hår, da hun var godt over 3! før det var der kun noget tyndt noget baby hår...

Anmeld

11. marts 2010

LotteGabriella

Di. skriver:

Ja jeg vil os sige olie. Jeg bruger olie i mit hår staden for balsam det er sundere og dejlig net at bruge og kan købes hos de fleste frisøre. 

Men tror baby olie er godt nok til børn.

ja så slipper man i hvert fald for parfumen mv. Jeg bruger også olie til mit hår, som i øvrigt koster en halv bondegård

Anmeld

11. marts 2010

Diana...

LotteGabriella skriver:

ja så slipper man i hvert fald for parfumen mv. Jeg bruger også olie til mit hår, som i øvrigt koster en halv bondegård

Åhh ja det er møg dyrt men der er shampoo hos frisøren nu os men det holder sgu os længe ;)

Anmeld

11. marts 2010

LotteGabriella

Di. skriver:

Åhh ja det er møg dyrt men der er shampoo hos frisøren nu os men det holder sgu os længe

Jeg brugte før hen Redken til krøllet hår, men har faktisk fundet ud af at den alm. røde shampoo til farvet hår fra Loreal er bedre til mine extensions...så jeg har olien (Biosilk) og en hårkur (Redken med solfilter) fra frisøren...ja det holder i helt vildt langtid, hvilket det også burde da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.