Børn og fisk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.348 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Findusinde

Hey!

Laura har fået kartofler og gulerødder de sidste 2 mrd... Men nu lige om snart blir hun et halvt år.. Hvordan er det med fisk? Er det alle slags fisk hun må få? HVad med tun på dåse og torskerogn?

Hvordan eller med kød?? Hvad må de få?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Mathilde

Findusinde skriver:

Hey!

Laura har fået kartofler og gulerødder de sidste 2 mrd... Men nu lige om snart blir hun et halvt år.. Hvordan er det med fisk? Er det alle slags fisk hun må få? HVad med tun på dåse og torskerogn?

Hvordan eller med kød?? Hvad må de få?

Knus

I den kostpjece jeg har ser det ud til at hun må få stort set alt...det skal selvfølgelig være findelt i starten.

Der står også at de må få tun på dåse, laks, torsk osv fra 6mdr eller når barnet har vænnet sig til skemad

Anmeld

11. marts 2010

Findusinde

Mathilde skriver:

I den kostpjece jeg har ser det ud til at hun må få stort set alt...det skal selvfølgelig være findelt i starten.

Der står også at de må få tun på dåse, laks, torsk osv fra 6mdr eller når barnet har vænnet sig til skemad

Super! Så tror jeg trunten skal ha dampet laks sammen med moar i aften..

Anmeld

11. marts 2010

Mathilde

Findusinde skriver:

Super! Så tror jeg trunten skal ha dampet laks sammen med moar i aften..

God idé det har Celina også prøvet at få, men det gad hun ikke.. Men hun vil jo også kun have babs hehe

Anmeld

11. marts 2010

Findusinde

Mathilde skriver:

God idé det har Celina også prøvet at få, men det gad hun ikke.. Men hun vil jo også kun have babs hehe

Ammer du stadig?

Jeg har ikke ammet siden Laura var 3.5 mrd.. Og de sidste 14 dage inden jeg stppede havde hun kun fået om natten. Hun spiser, frugtmos, gulerødder, kartofler, havregrød, øllebrød, og drikker sødmælk med stor lyst..

Anmeld

11. marts 2010

Mathilde

Findusinde skriver:

Ammer du stadig?

Jeg har ikke ammet siden Laura var 3.5 mrd.. Og de sidste 14 dage inden jeg stppede havde hun kun fået om natten. Hun spiser, frugtmos, gulerødder, kartofler, havregrød, øllebrød, og drikker sødmælk med stor lyst..

Ja jeg ammer næsten fuldt endnu. Celina vil ikke have grød, mme eller mos... Det sker dog at hun spiser lidt, men kun små smagsprøver. Slet ikke nok til at mætte hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.